• Ja, omdat onze school 50 jaar bestaat gingen we met t/m de 6e klassers naar Zenith in Venray. Wij denken dat dat vet saai word enzo, omdat wij nooit dansen. Maar het was dus vet leuk :3 En als die leraren gingen mee XD
    Dus dan zie ik de techniek leraar daar alleen staan, beetje dansen :'D Zag er vet grappig uit. En een gym-docent danste echt zo raar (Deed 'ie extra) 8D Hij beweegde die benen zo raar, ging staan zoals een aap, legde zijn hand op iemands anders hoofd en diegene ook bij hem. Ik had echt van 'wtf xD
    En de muziek-docent heeft niet gedanst (6) Dus op het einde ging ik naar hem toe: 'Ik heb U nog niet zien dansen', zeg ik. En dan zegt hij 'Tja, ik ben ook té goed'.

    8D Moest ik gewoon ff vertellen. Om het topic weer nuttig te maken: Hebben jullie wat gedaan toen jullie school zoveel jaar bestond?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 20:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    In september ofzo bestond mijn school 100 jaar en toen hebben we een hele week van alles gedaan: vossenjacht, een schoolfeest en naar de film.


    I am an idiot, I move.

    Eh, we hebben een ijsje gekregen toen onze school zoveel jaar bestond, denk ik. Of het kan ook zijn dat dat ijsje was omdat we een nieuwe directeur kregen. ;x

    Ik weet niet eens hoeveel jaar mijn school bestaat x,x
    Niet dat ik dat wíl weten n.n

    Uncommon schreef:
    Ik weet niet eens hoeveel jaar mijn school bestaat x,x
    Niet dat ik dat wíl weten n.n


    You can run but not hide

    toen mijn school 35 jaar bestond, hadden we trefbaltoernooi, gingen we wadlopen, gingen we met de klas in de circustent slapen, gingen we dingen in de circustent doen en dansen en hadden we schoolfeest in Kdanz in Schagen. Dat was leuk:)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.