• Ik wil met mijn Nivo van Q op 5 komen waarom geen idee ik vind het gewoon grapig,Maar daar heb ik eigelijk jullie ook een beetje voor nodig.zelf hoef je niks te doen alleen een onderwerp voor een gedicht en je krijgt van mij een Gedicht (zelf geschreven natuurlijk),Ik zet ze dan als een quiz.

    Geef je op en je heb vandaag nog een gedicht.

    Zeg maar waar hij over moet gaan
    Voorbeelden:

    -Liefde.
    -Gebroken hart.
    -Ziektes.
    En ga zo maar door.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ??


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    ??

    Ten eerst iedereen zit bijna nu op school?? dus antwoorden ze niet..
    En ten 2de als ze er geen willen dan gaan ze ook ni anwtoorden he..


    Stop wishing, Start doing..

    Sorry hoor,

    1.Mischien kan je iets aardiger reageren.
    2.Als ik een Topic maak Doe ik meestal Twee ?? er in zetten als bericht dat gaat gewoon automatisch.
    3.Ook in mijn andere Topic gewoon normaal reageren en niet zoals je met mijn vraag van Cinema Bizarre,want hoe je daar op antwoorde vind ik er onaardig en ook best wel respect loos.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    Sorry hoor,

    1.Mischien kan je iets aardiger reageren.
    2.Als ik een Topic maak Doe ik meestal Twee ?? er in zetten als bericht dat gaat gewoon automatisch.
    3.Ook in mijn andere Topic gewoon normaal reageren en niet zoals je met mijn vraag van Cinema Bizarre,want hoe je daar op antwoorde vind ik er onaardig en ook best wel respect loos.


    Aah kom op. Ga hier nou geen ruzie om maken! En trouwens, begin ook niet over andere topics. Misschien bedoelt zij het helemaal niet bot? Maar komt het zo over.

    En ze heeft wel gelijk, als mensen dat niet willen, reageren ze niet. :'D

    En nog waaaaaaat,
    ik zou eerlijk gezegd, niet meedoen omdat ik dan jóu aan je niveau help, terwijl ik zelf ook nog 5sterren wil. Sorry, maar dit is mijn menig. Ik hoop dat je die ook respecteerd.(:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Aah kom op. Ga hier nou geen ruzie om maken! En trouwens, begin ook niet over andere topics. Misschien bedoelt zij het helemaal niet bot? Maar komt het zo over.

    En ze heeft wel gelijk, als mensen dat niet willen, reageren ze niet. :'D

    En nog waaaaaaat,
    ik zou eerlijk gezegd, niet meedoen omdat ik dan jóu aan je niveau help, terwijl ik zelf ook nog 5sterren wil. Sorry, maar dit is mijn menig. Ik hoop dat je die ook respecteerd.(:



    Ik respecteer je mening helemaal echt waar,En sorry daarvoor als ik het verkeerd begrijp maar zo komt het wel op mij over,en ik maak geen ruzie ik ik zeg altijd wat ik vind en dat is ook bij haar dat weet ik zeker en je mag je mening echt bij mij geven vind ik niet erg maar hou het wel netjes.En ze scheld niet ofzo maar ze heeft nog steeds in somige zinnen de verkeerde woorden gebruikt en dat kan heel hard bij iemand aan komen,je kan daar echt mensen pijn mee doen,en ik ben echt totaal niet opzoek naar ruzie ofzo en ik hoop dat jullie/Jij mij ook net begrijpt als ik jullie/Jou


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    (...)


    Ik respecteer je mening helemaal echt waar,En sorry daarvoor als ik het verkeerd begrijp maar zo komt het wel op mij over,en ik maak geen ruzie ik ik zeg altijd wat ik vind en dat is ook bij haar dat weet ik zeker en je mag je mening echt bij mij geven vind ik niet erg maar hou het wel netjes.En ze scheld niet ofzo maar ze heeft nog steeds in somige zinnen de verkeerde woorden gebruikt en dat kan heel hard bij iemand aan komen,je kan daar echt mensen pijn mee doen,en ik ben echt totaal niet opzoek naar ruzie ofzo en ik hoop dat jullie/Jij mij ook net begrijpt als ik jullie/Jou


    Hmm,
    ik respecteer jou mening nou ook! En ik geef je ook wel gelijk. Net zoals jij, denk ik, vind ik dat 'Ten eerste' ook wel bot over komen. En ik heb altijd zoiets, als een topic je ook niet aan staat, reageer dan ook maar niet. Net zoals Tara in een MeetingTopic zei; 'Ik wil het alleen weten áls je komt.' En dat vond ik goed, want ja, als je niet komt, dan hoeft niemand dat ook niet te weten.x'D

    Dus, sorry voor alle vergissingen en fout begrepen dingen die hier zijn genoemd!


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Hmm,
    ik respecteer jou mening nou ook! En ik geef je ook wel gelijk. Net zoals jij, denk ik, vind ik dat 'Ten eerste' ook wel bot over komen. En ik heb altijd zoiets, als een topic je ook niet aan staat, reageer dan ook maar niet. Net zoals Tara in een MeetingTopic zei; 'Ik wil het alleen weten áls je komt.' En dat vond ik goed, want ja, als je niet komt, dan hoeft niemand dat ook niet te weten.x'D

    Dus, sorry voor alle vergissingen en fout begrepen dingen die hier zijn genoemd!


    Oke dankjewel,

    Ook ik sorry daarvoor.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    (...)

    Oke dankjewel,

    Ook ik sorry daarvoor.


    Dankjeweeeeeeel.(:

    En omdat ik zo ongeloooooooflijk sociaal ben, mag je nu een quiz voor mij schrijven. Doe maar met liefde. (:
    -En als ik nog iets moet kiezen ofzo, moet je het maar zeggen.-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dankjeweeeeeeel.(:

    En omdat ik zo ongeloooooooflijk sociaal ben, mag je nu een quiz voor mij schrijven. Doe maar met liefde. (:
    -En als ik nog iets moet kiezen ofzo, moet je het maar zeggen.-


    Haha oke Thnx

    moet het over een speciaal iemand gaan?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    Sorry hoor,

    1.Mischien kan je iets aardiger reageren.
    2.Als ik een Topic maak Doe ik meestal Twee ?? er in zetten als bericht dat gaat gewoon automatisch.
    3.Ook in mijn andere Topic gewoon normaal reageren en niet zoals je met mijn vraag van Cinema Bizarre,want hoe je daar op antwoorde vind ik er onaardig en ook best wel respect loos.

    Ik ben ni bot, ma ik heb gewoon men dag ni -_-"


    Stop wishing, Start doing..

    Chevy schreef:
    (...)

    Haha oke Thnx

    moet het over een speciaal iemand gaan?


    TOMFELTON! Want hij is seyhyy:9~
    Maar dan wel met zijn Draco look. ^^


    everything, in time

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ik ben ni bot, ma ik heb gewoon men dag ni -_-"


    En quizlet is er dan niet voor om je even op andere mensen af te reageren. ^^ En nu weer on-topic.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.