Desolate schreef:
(...)
Aah kom op. Ga hier nou geen ruzie om maken! En trouwens, begin ook niet over andere topics. Misschien bedoelt zij het helemaal niet bot? Maar komt het zo over.
En ze heeft wel gelijk, als mensen dat niet willen, reageren ze niet. :'D
En nog waaaaaaat,
ik zou eerlijk gezegd, niet meedoen omdat ik dan jóu aan je niveau help, terwijl ik zelf ook nog 5sterren wil. Sorry, maar dit is mijn menig. Ik hoop dat je die ook respecteerd.(:
Ik respecteer je mening helemaal echt waar,En sorry daarvoor als ik het verkeerd begrijp maar zo komt het wel op mij over,en ik maak geen ruzie ik ik zeg altijd wat ik vind en dat is ook bij haar dat weet ik zeker en je mag je mening echt bij mij geven vind ik niet erg maar hou het wel netjes.En ze scheld niet ofzo maar ze heeft nog steeds in somige zinnen de verkeerde woorden gebruikt en dat kan heel hard bij iemand aan komen,je kan daar echt mensen pijn mee doen,en ik ben echt totaal niet opzoek naar ruzie ofzo en ik hoop dat jullie/Jij mij ook net begrijpt als ik jullie/Jou
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.