• JHa, Elle heeft Opera gezongen voor de helle klas!.. x'D
    Het was zzooo grappig!..
    We hadden drama, en we hadden een stukje tekst, waaar we eerder al een stuk bij moesten verziinen..
    Nu, kregen we een blad, met stijlen er op, en we moesten een stijl kiezen.. om darop die tekst uit te werken..
    En aangezien iereen al Zelfmoord had.
    en de rest niet leuk was..
    gingen we maar Opra doen..
    \mijn vriendin duurfte niet, dus die mocht gewoon praaten.
    En jha daar sta je dan met een raar hoetje, en een wotkafles in je handen, uit volleborst Opera te zingen.. x'D
    Mijn vriendin lag natuurlijk in een deuk, waardor we het 3 x opnieuw moesten doen..
    en zelf mijn leeraar, fiel van zijn stoel af! =D
    Maar ik heb wel lekker het hoogste cijfer van de klas, omdat ik het als eenigste duuften! =D
    en nu moet mijn andere vriendinen het over doen, en gaan ze ook Opera kiezen ><

    OM dit nuttig te houden.. [a]
    Wie zet zigzelf nog wel meer zo voor paal in de klas,, voor een vak..

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 15:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zovaak :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik, bij presentaties zeg ik dingen veel te droog soms, en dan schaam ik me dood, en de hele klas vindt het dan leuk, en hoppa, hoog cijfer=)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Wij moesten eens zingen afgelopen keer met muziekles, en die stagaire heeft dus best een zware stem, maar toch kan hij heel hoog zingen enzo.
    Anyway, wij moesten dus "Human" van The Killers zingen, en toen zong die stagaire het zo heel laag, en deden een vriendin en ik hem zo na, en toen werd hij boos op ons :'(
    Omdat we niet goed meezongen ö
    Maar, ik sta heel vaak voorschut. Ik vind het moeilijk om op te [blijven] letten, -mijn fantasie slaat altijd om hol enzo- en dan heb ik ook nog zo het geluk dat ik vaak de beurt krijg...

    haha elke leraar let op mij omdat ik altijd brokken maak en ik kijk heel vaak uit het raam want dan ben ik aan het fantaseren en dat vind bijna iedere leraar irritant behalve die van handvaardigheid want daarvoor heb ik nou net mijn fantasie nodig. maar 1 keer moesten we dus met muziek een rap maken en toen zat ik met van die meisjes die niks durfen en niks willen en toen hadden hun bedacht dat ze wel konden klappen en dat ik dan zong en eerst spruttelde ik tegen maar daarna heb ik het gedaan en toen heb ik dus zitten rappen in mijn eentje en toen wilde ik weer zitten en toen had iemand mijn stoel dus verschoven en toen viel ik op de grond en iedereen moest lachen maar die meisjes waar ik mee moest kregen een 5 en ik kreeg een 9 omdat ik het lef had en omdat ik het comisch had gemaakt.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 17:32 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik haat het wanneer mensen naar me kijken. En ik maak me best wel veel belachelijk, maar dat zit gewoon in mij :')


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik haat het wanneer mensen naar me kijken. En ik maak me best wel veel belachelijk, maar dat zit gewoon in mij :')

    warom ze tje jezelf dan voor schut, als je nie tin de belangstelling wilt staan??
    Kijk, ik houww van aandagt!
    Dus gaat Ik op een kist staan, en Operaa zingen..! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''