http://www.quizlet.nl/stories/7356/allaya/
vanmiddag vroeg ik om jullie hulp, ik meost rollen hebben voor mijn serie, die zijn succesvol aan gemaakt en mijn serie staat nu online. Nog steeds kunnen jullie rollen in de serie krijgen, want er zijn vaak zat mensen die gewoon in eht verhaal komen. En er zijn er ook vaak die weer weg gaan, dus neiuwe zijn welkom, en nogsteeds zouden jullie me erbij helpen.
Maar ik widle zeggen dat de serie nu eindelijk online staat, en dat jullie hem dus kunnen gaan lezen. Dus veel plezier ^^,
Dit verhaal gaat over de levens van een paar tieners. Onderandere die van Allaya. Want ondanks dat Allaya haar best doet om een goede vechtster te worden, heeft de badboy Takumi een oogje op haar. Haar twee buurjongens, de broers van haar beste vriendin, zijn enorme players en playen het ene meisje na het andere. Sean, de oudste van de twee, maakt gebruik van meiden, alleen voor zichzelf. Terwijl Xei, de jonngste, toch veel om de gevoelends van de meisjes geeft. Allaya vind deze twee maar grote players en kan ze neit uitstaan. Maar wat nou, als Xei stiekem een oogje op haar heeft? En Sean gebruik maakt van Takumi zijn zwakste punt?
Dan hebben we ook nog Mai, het zusje van Allaya. Zij leeft haar eigen leven apart. Ze gaat veel om met de jongen Stefano en Daisuke. Mai, die rare gevoelends heeft voor Stefano, heeft geen idee waar Stefano het over heeft als hij maar blijft zeggen dat ze niet tegen hem moeet liegen. Daisuke, die een oogje heeft op Mai, is bang dat Stefano op hem valt. Maar Klopt dat wel?
ik ga neit heel het verhaal neer zetten natuurlijk :'D dit is alleen een stukje van het begin, ik zou zeggen: chek it out
deze serie is Minimaal 12+!
[ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 22:21 ]