• Wie weet hoe je bij een powerpointdiavoorstelling kunt zorgen dat je één liedje bij alle dia's hebt.
    Want zoals ik dat doe begint het lied steeds opnieuw><

    Xo '


    everything, in time

    geen idee :x


    All was well.

    Ik heb dat geweten... Even kijken =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij 2007?

    Capitain schreef:
    Bij 2007?


    Uh.. iig de nieuwste versie!
    :'D


    everything, in time

    ik héb dat geweten, maar dat is te lang geleden ><


    Just a simple "I love you" (:

    Het je er al zo'n luidsprekertje staan? Dan daarop klikken. Dan krijg je rechts een schermpje. Op het liedje klikken en naar effectopties. Daar kun je instellen na hoeveel dia's het liedje moet stoppen... Bij 2007 tenminste...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Het je er al zo'n luidsprekertje staan? Dan daarop klikken. Dan krijg je rechts een schermpje. Op het liedje klikken en naar effectopties. Daar kun je instellen na hoeveel dia's het liedje moet stoppen... Bij 2007 tenminste...


    Dat kan ik ook wel, maar dan kan ik geen 'eigen' liedje kiezen. Die ik bij windows media player heb zeg maar.x;

    Xo'


    everything, in time

    Dan moet je naar invoegen en dan staat er ergens Audio.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dus;
    Je gaat naar invoeren en dan ga je naar geluid (Dat gouden dingetje zo op het einde maar dat wist je al geloof ik ;d) en dan klik je OP DAT PIJLTJE zo eronder (onder het woordje 'Geluid >.<') & dan pak je 'Geluid uit bestand' en je kiest dus het liedje dat je wil. En misschien komt er zo'n kadertje en dan pak je best automatisch. Ik hoop dat het je geholpen heeft. ;d Btw; het is met powerpont 2007. C=


    None but ourselves can free our minds.