• Jolien is verie happie raajt nauw. (cat)

    Vorige week hadden we een grote taak en een grote test Engels. De leerkracht die wij hebben is echt serieus moeilijk en geeft heeeel subjectief punten. Dus als hij je totaaaaal niet mag, gaat hij je echt heel weinig punten geven.

    Maar toen we die taak moesten afgeven, was ik ziek. Ik had hem de volgende schooldag wel bij, maar wist niet goed of ik hem moest afgeven of niet, dus ik hield hem gewoon in mijn schoolagenda.

    Twee dagen later, na die grote test, ging ik naar die leerkracht en ik wilde dus vragen of ik die taak nu moest afgeven. Dus ik vraag 'Can I ask it in English, or may I speak Dutch?' Maar over het algemeen sucken mijn klasgenoten in Engels, dus hij antwoordde heel spottend 'You may try in English, IF you can...' Echt zo heel neerbuigend, denkend dat ik nog geen simpel gesprekje kan voeren in het Engels. Haha, verkeerd gedacht, mijn Engels is redelijk goed. Als ik een heel dag met Kirsten in Eindhoven met een Engelstalig bandje kan optrekken, gaat zo'n klein vraagje ook wel.

    Dus hij helemaal verbaasd dat het fucking goed ging. Krijg ik vandaag mijn test en taak terug. Ik heb dus een 24/25 en een 17/20.

    Hij mag me dus. Goede punten, kom maar hier! _O_

    Btw, morgen ben ik weer Prodigy! :9~

    Fijn (: Ik wil ook wel zo'n leerkracht hebben :Y)


    You're a star in heaven.

    whaaa goedzo meid XD


    T O K I O H O T E L < 3

    You go girl =]


    We can only learn to love by loving.

    wil je het in gewone cijfers doen snap dat niet x.x

    LoveAndDeath schreef:
    wil je het in gewone cijfers doen snap dat niet x.x

    Reken gewoon om naar tien. :')

    9.6 en 8.5

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Reken gewoon om naar tien. :')

    9.6 en 8.5


    oke you have lost me, mijn wiskunde is zeer slecht :X

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    oke you have lost me, mijn wiskunde is zeer slecht :X

    Nou, jullie kunnen meestal max tien halen, niet? :')

    Wel, als je dus een tien hebt, komt dat eigenlijk neer op 10/10.

    Maar mijn punten stonden op /25 en /20, maar omgerekend naar /10, heb ik 9.6 en 8.5.

    Muhahaha ^^ Nice. Had ik ook eens met maatschappijleer, noemde die leraar me dom. Dus ik leren en leren, had ik het hoogste cijfer van de klas: 9.6 voor een proefwerk.
    Kijk, je mag me best dom noemen maar niet op zo'n neerbuigende manier, daar heb je aan mij de verkeerde persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    doe je goed! =)

    Dan mag jij van geluk spreken! B)

    Goedzo ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Woesh. Mijn engels suckt x_x


    Never run out of reasons to smile...