• Joa, wij hadden vandaag klasfoto tijdens duits. Yes!
    Normaal gezien haat ik klassenfoto, want ik sta er altijd misvormd op enzo, maar deze keer was het cool. Bij de eerste foto ging ik bezig zitten in mijn haar, bij de tweede foto ging ik heel verleidelijk glimlachen, bij de derde foto stak ik mijn handen in de lucht en bij de vierde foto ging lekker heel de klas meedoen en kregen we een te coole klassenfoto. Nou, ik heb hem wel nog niet gezien, maar goed. Het was dubbel yay (:


    All was well.

    whahah cool jonge =3

    wij gingen onze techniekleraar dwingen om op de onze te staan
    hij is master jonge =]


    We can only learn to love by loving.

    Like, alsof ik dat duits wijf op m'n te coole foto wou hebben staan, mooi niet dus (:


    All was well.

    Gezelli mijn klassefoto's zijn altijd vreselijk kut want is hij net zo mooi gaan die verschrikkelijke jongens hem verpesten


    I Got My Party Tonight<33

    Cool,, wij moeten altijd stokstijf stilstaan. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Almighty schreef:
    Like, alsof ik dat duits wijf op m'n te coole foto wou hebben staan, mooi niet dus (:


    whaha lol

    ik haat schoolfoto's ;l i kkijk altijd STONED JONGE


    We can only learn to love by loving.

    In het 2e had ik een wtf-foto, toen stond ik er echt met mijn kop van Wtf is die ket voor ons bezig? ( de fotograaf) x-x


    All was well.

    Volgens mij heb ik dat volgende week ergens. Ik ben daar echt niet voor gemaakt. :B

    Nice plaatje, btw, hèhè.

    Ghaha, vet cool (cat)
    schat, sorry dat ik niet antwoordde op msn, maar was gaan douchen en heb daarna nog eventjes huiswerk gemaakt <3


    -

    vetjes ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    bij onze klassenfoto was de fotograaf heel maf..x'D

    Ik sta er niet op want ik was ziek :)


    Life is hard and then we die

    Bij ons hebben we zo'n saaie klasfoto waarop we zitten en rechtstaan en dan een 'rare'. Op de rare springen de meisjes en liggen de jongens in het gras. Ik heb hem gisteren gezien en ik vind hem eerlijk gezegd vet cool :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Bij ons was die foto de tweede schooldag ;o


    Only losers can act the way you do

    Whaah, 4 fto's fwat?
    Bij ons zijn dr maar 2 hoor.
    Een normale en een leuke xD


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    bij ons wilde er allemaal andere kinders uit andere klassen op o.o
    omdat wij maar met zn 17en zijn en hun met zn 28en ofzo x'D
    mja, is ze uiteindelijk niet gelukt :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.