• hey mensen!

    ik ben zo zenuwachtig. ik moet morgen mee doen met modedag. dat houd in. dat ik op de Catwalk moet lopen en make up, sieraden en kleding moet showen. maar het ergste ook mijn haarstyle gaat eraan.
    ik heb lange blonden haar tot halverwegen mijn rug. en nu moeten ze er helemaal af tot aan mijn schouders. hoe erg :(

    hebben jullie ooit zoiets mee gemaakt?

    DAT GA JE TOCH NIET DOEN? x.x
    Sorry hoor, maar dat is echt zonde van je mooie haren =(

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:02 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    móét je meedoen?
    En nee, ik heb dat nog niet meegemaakt.


    -

    OMG da is u haar toch :O
    daar hebben zij toch niks over te kiezen!!


    Stop wishing, Start doing..

    Fearsome schreef:
    DAT GA JE TOCH NIET DOEN? x.x
    Ben je gek? ö


    ja erg genoeg wel. mijn moeder zei zo: ach stel je niet aan die groeien toch weer aan.
    en ik heb altijd al op de catwalk willen lopen. en nu mag het eindelijk :P

    JustLikeYou schreef:
    OMG da is u haar toch :O
    daar hebben zij toch niks over te kiezen!!


    ja jammer genoeg wel. ik moet de nieuwe winter style showen zeg maar

    Blondiepants schreef:
    móét je meedoen?
    En nee, ik heb dat nog niet meegemaakt.

    ja ik had me ingeschreven want ik dacht dat ik toch nooit won. en nu ineens kreeg ik telefoon dat ik mee mocht doen. dus ik kan niet meer terug ^^

    Waarom moet het perse kort?Lang vind ik veel mooier.En kort haar heeft toch niet echt met de winter te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga je je haar knippen voor een paar minuten op de catwalk? Ik zou echt nooit mijn haren knippen omdat het moet. Maar ja, je moet het zelf weten. Veel succes. (:

    Exercitus schreef:
    Waarom moet het perse kort?Lang vind ik veel mooier.En kort haar heeft toch niet echt met de winter te maken.


    ja dat was de nieuwe wintermode, dan zou het achter tot iets over mijn schouders komen en voor iets langer

    maar ik heb al tegen mijn moeder gezegt. dat als ik het niet mooi vind de dag er na naar mijn vertrouwde kapper ga :P

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:06 ]

    xCIxTHx schreef:
    (...)
    ja ik had me ingeschreven want ik dacht dat ik toch nooit won. en nu ineens kreeg ik telefoon dat ik mee mocht doen. dus ik kan niet meer terug ^^


    Oh, echt vet gaaf dat je gewonnen hebt ! En je moeder heeft gelijk; het groeit weer aan, maar ik snap wel dat je het niet zo leuk vind. Anyway; succes en geniet ervan :'D!


    -

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    ja jammer genoeg wel. ik moet de nieuwe winter style showen zeg maar

    Ze kunnen je toch een pruik geven ofzo :S
    Amai als da mijn haar was, daar zouden ze moeten afblijven.. :)


    Stop wishing, Start doing..

    Zonde van je haren, ik heb wel eens gelopen en het is leuk. ;D


    You move me ......... Kurt

    Je kan nog altijd extensions indoen na die catwalk, als je dat korter haar niet leuk vind. (:


    None but ourselves can free our minds.

    xCIxTHx schreef:
    (...)
    ja ik had me ingeschreven want ik dacht dat ik toch nooit won. en nu ineens kreeg ik telefoon dat ik mee mocht doen. dus ik kan niet meer terug ^^


    Ik ga me ook inschrijven voor een moddelenbureau.
    Maar als ik word gekozen dan ga ik poseren voor catalogussen voor kledingwinkels. Ik wou zelf eerst ook op de catwalk maar ik wil mijn lange haartjes niet kwijt xD

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:19 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ik ga me ook inschrijven voor een moddelbureau.
    Maar als ik word gekozen dan ga ik poseren voor catalogussen voor kledingwinkels. Ik wou zelf eerst ook op de catwalk maar ik wil mijn lange haartjes niet kwijt xD


    haha, maar gelukkig hoef dat niet altijd ^^, maar ik wil het toch graag doen. aangezien dat goed is voor m'n carriere *kuch kuch* nee het lijkt me gewoon leuk om een keer te doen ^^