• Heb jij dat nou ook wel eens, dat iemand zo ontzettend jaloers is. Zoals iemand die je een 1 geeft op je quizlet zodat de quizlet naar beneden zakt.?

    Wie is het met me eens, die mensen zijn zielig!

    x.
    Moest even mijn frustaties kwijt


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    vind ik ook,en wie heeft dat dan gedaan schat?


    Lalalalalalalala.

    vind ik ook,en wie heeft dat dan gedaan schat?

    weet ik veel vast eimand die zich nou zo fucking aangesproken voelt en die meid ga ik zo terugpakken! Echt als ik nog eens een quiz online zet! Dan gaan alle 48 eactiegevende maar een 10 geven kan ze lekker niet tegenop!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik erger mij daar ook zo aan hea!!


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik erger mij daar ook zo aan hea!!


    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is zó fucking lullig als je dat doet. Ik vind eigenlijk dat alleen een bepaalt groepje je quiz mag beoordelen ofzo. Maar dat word denk ik heel ingewikkelt. ><'

    (...)
    weet ik veel vast eimand die zich nou zo fucking aangesproken voelt en die meid ga ik zo terugpakken! Echt als ik nog eens een quiz online zet! Dan gaan alle 48 eactiegevende maar een 10 geven kan ze lekker niet tegenop!



    Doe ik ook,is dat bij die serie over quizlet?


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Doe ik ook,is dat bij die serie over quizlet?


    Ja jaloerse kutkinders die zelf niets orgineels kunnen verzinnen die jaloers zijn dat ik wel 10 pagina´s reacties krijg en wel een welverdiende 10 verdien..

    Ik heb mijn dag niet helemaal sorry.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schat maak je niet druk om zo een L.O.S.E.R.S ze verdienen al die aandacht niet,! Ze zijn gwn jalours op jouw schijrfkunsten, maar ik vind het ook wel gemeen, als ik ze te pakken krijg dan gaan ze eraan ga ik heel hun GB vol Spammen met kwaade dingetjes..<33


    L.O.V.E Y.A.<3


    *He's the one.

    Omg, zoo Zielig als je dat gaat doen..
    Laat anderen nou een 10 ofzo hebben, is alleen maar leuk voor diegene.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ja jaloerse kutkinders die zelf niets orgineels kunnen verzinnen die jaloers zijn dat ik wel 10 pagina´s reacties krijg en wel een welverdiende 10 verdien..

    Ik heb mijn dag niet helemaal sorry.



    Ja jezus zeg,heb je iets origineels,worden ze jaloers en dan gaan ze gelijk zoiets doms doen,nou dan kunnen ze het bij mij nog liever face to face doen dan op zo'n achterbakse jaloerse manier¬¬'


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Ja jezus zeg,heb je iets origineels,worden ze jaloers en dan gaan ze gelijk zoiets doms doen,nou dan kunnen ze het bij mij nog liever face to face doen dan op zo'n achterbakse jaloerse manier¬¬'


    Ja indd zeg het dan recht in mijn gezicht en niet zo zielig en me een 1 geven..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij hebben met zijn alles gesproken! Oprotten dus met je zielige praktijken als jij het bent! Gheghe slaat nergens op maar ik meen het wel


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg daar irrieteer ik me ook zo aan heh >< domme-jaloerse-kinders ><


    don't Worry...Be gay.

    ik zou daar ook het shijt van krijgen ik vind niet dat je iemands ideeën of weet ik veel moet gaan lopen verzieken mensen wees creatief!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ooh dat is echt wel heel triest >.< Gewoon jaloezie!


    bla bla bla