• Heej x3
    Ik heb een klein ideetje, wat net in mij op kwam. Het is maybe helemaal niet nodig, en maybe kan het ook wel niet. Maar ik dacht, ik ga het tog ff proberen x3

    Mijn idee was, om elkaar ook respect te kunnen geven op foto's enzo. Net zoals je op hyves ook kunt. En ik weet, deze site is eigenlijk voor om verhalen op te schrijven, maar er is nou al zoveel nieuws bij gekomen. Maybe is het wel een leuk idee?

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    ik vind het wel een leuk :) zoiets als op facebook : vind ik leuk ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmm als je een reactie kan laten hoeft respect er in mijn ogen niet bij. Het is onnodig en naja het begint dan veel op hyves te lijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hmm als je een reactie kan laten hoeft respect er in mijn ogen niet bij. Het is onnodig en naja het begint dan veel op hyves te lijken.


    Stel voor dat je helemaal geen zin in hebt om een reactie te plaatsen, omdat je ff te lui bent ofso x'D Maar je vind de foto wel mooi, kan je zo ff snel op respect drukken? :P


    Sometimes it's best not to care.

    Respect is gewoon dom. Als je een foto echt mooi vind moet je de tijd maar nemen voor een reactie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dit een heel goed idee!
    Zo kunnen we het respecteren van elkaar nog beter opbouwen.En als iemand respect van een ander krijgt,Krijgt die ander ook weer respect trug.Meid ik zou dit idee naar rutger stuuren en ook met zoon verhaaltje als dit zodat het idee nog grooter word en lijkt dan krijg je ook meer kans.

    Ik zou het echt super vinden als dit idee uitkomt.
    Xx.

    Ik ben er niet echt voor.
    Als je dan nooit respects krijgt, daalt je zelfvertrouwen misschien. :X


    Let the Night embrace you

    Flash schreef:
    Ik vind dit een heel goed idee!
    Zo kunnen we het respecteren van elkaar nog beter opbouwen.En als iemand respect van een ander krijgt,Krijgt die ander ook weer respect trug.Meid ik zou dit idee naar rutger stuuren en ook met zoon verhaaltje als dit zodat het idee nog grooter word en lijkt dan krijg je ook meer kans.

    Ik zou het echt super vinden als dit idee uitkomt.
    Xx.

    Ik denk niet dat, dat zo werkt.
    Iedereen die op mijn foto reageerd krijgt ook niet persé een reactie terug. Dus ja het klinkt bot hoor maar de kan je aan iedereen respect gaan geven en dan is het zeg maar een beetje vragen om..
    .


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Empire schreef:
    Ik ben er niet echt voor.
    Als je dan nooit respects krijgt, daalt je zelfvertrouwen misschien. :X


    Maar ik denk juist, dat er veel respect krijgen. Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het maar belachelijk om zoiets op Q te hebben, en daarbij, reacties zijn leuker omdat je dan echt kan lezen wat mensen van je foto vinden 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat, dat zo werkt.
    Iedereen die op mijn foto reageerd krijgt ook niet persé een reactie terug. Dus ja het klinkt bot hoor maar de kan je aan iedereen respect gaan geven en dan is het zeg maar een beetje vragen om..
    .


    Dat is ook weer zo,Maarja ik heb er nog eens goed overna gedacht en de reacties van andere gelzen en iedereen heeft ergends wel gelijk maar er op tegen ben ik er niet.

    Ik ben er ook niet echt voor, vind de reacties leuker.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou, ik vind het wel een leuk idee.
    (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Of je zet gewoon 'respect' onder de foto als reactie!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 14:06 ]


    rules don't stop me

    ik vind het een beetje onnodig, het maakt quizlet misschien traag, en ik weet nu al zeker, dat er bij de 'populaire' mensen super veel respect staat, terwijl de ander misschien een weinig heeft en zo onzeker word.
    en het begint veel op hyves te lijken ^^
    &
    een reactie is toch veel leuker!

    xCIxTHx schreef:
    ik vind het een beetje onnodig, het maakt quizlet misschien traag, en ik weet nu al zeker, dat er bij de 'populaire' mensen super veel respect staat, terwijl de ander misschien een weinig heeft en zo onzeker word.
    en het begint veel op hyves te lijken ^^
    &
    een reactie is toch veel leuker!

    -gaat hier mee akkoord-


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.