• Ja ik ga hier mijn verhaaltje neer zetten, maar het moet er gewoon uit n_n

    Dus, vandaag hadden we het laatste lesuur zedenleer. dat zijn er vijf van onze klas die dat volgen. en de rest doet dus godsdienst. maar de mevrouw van godsdienst was dus ziek, dus moesten we met z'n allen leefsleutels gaan doen. maar dus een meisje van godsdienst (M) heeft dus een van mijn goede vriendinnen (Z) afgepakt zeg maar. heel de les zaten ze samen, ze spraken af om naar de kermis te gaan enzo. maar die dag dervoor had Z nog tegen mij gezegd dat ze M helemaal niet leuk vond enzo. en nu ben ik heel jaloers op hun omdat zij naar de kermis gaan en zelfs mijn andere vriendin (K ) gaat mee. en als ik dan eens iets zei tegen Z rolde ze met haar ogen en ging ze verder met M --' nou volgens mijn hypnotiseert M iedereen ofzo -_- maar dus nu ben ik heel jaloers omdat zij mijn vriendinnen inpikt omdat ze d'r zelf geen heeft -'
    Nu heb ik nog maar een paar vriendinnen die amper naar me luisteren.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 16:13 ]


    - hoi ;D

    Ik snap je volkomen.
    Praat er eens met je "gestolen" vriendin over ofzo, als ze alleen is en negeer die andere xd

    Uncommon schreef:
    Ik snap je volkomen.
    Praat er eens met je "gestolen" vriendin over ofzo, als ze alleen is en negeer die andere xd

    Oke, ga ik proberen.
    Nog meer tips? _O_


    - hoi ;D