• Maar we willen eerst even jullie mening over het idee:

    Twee meisjes houden beide een eigen blog bij. De één lijkt alles te hebben wat de ander niet heeft maar niets is minder waar. De één waarvan het lijkt alsof ze alles heeft zit zwaar in de problemen en het meisje waarvan het lijkt of ze niets heeft, heeft eigenlijk alles. De meiden bezoeken elkaars weblog regelmatig en er ontstaat een vriendschap tussen de twee meiden. Het meisje dat eigenlijk alles heeft probeert het meisje met alle problemen te helpen maar door dat ze zo haar best doet komt ze in hetzelfde wereldje terecht: Het wereldje van: Alcoholisten, drugsverslaafden en loverboys.
    Het word eerst via een blog geschreven, daarna via e-mails en later word het gewoon een verhaal zeg maar.
    Doen/Niet doen?
    Titel?
    Namen?

    Lots of love, Marleen en Renée.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 14:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen (:
    One world, two different girls. (Ik heb geen idee oO)
    Aileen
    Marilyn
    Maia
    Phara
    Floor/Flore
    Fien
    Yana
    Yamina
    Nicol
    Eve
    Esmée
    Carlie
    Summer
    Joyce
    Ella

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 14:49 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ben maar Jaloers mensjes. Jullie hadden niet de geniale hersentjes om dit geniale verhaal te verzinnen!


    Doen!
    Uh.. weet niet?
    Weet ik ook niet.('a)


    everything, in time

    Tranquillity schreef:
    Doen (:
    One world, two different girls. (Ik heb geen idee oO)
    Aileen
    Marilyn
    Maia
    Phara
    Floor/Flore
    Fien
    Yana
    Yamina
    Nicol
    Eve
    Esmée
    Carlie
    Summer
    Joyce
    Ella

    I love the names. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Desolate schreef:
    Ben maar Jaloers mensjes. Jullie hadden niet de geniale hersentjes om dit geniale verhaal te verzinnen!


    Doen!
    Uh.. weet niet?
    Weet ik ook niet.('a)


    Je word gemeen. xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    I love the names. :'D

    Thah, dankje (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)
    Je word gemeen. xd'


    Ik was al die tijd al gemeen, hoor.^^
    En ik vind dat ik gelijk heb._O_

    Namen;

    Kijk op kindernamen:Y)


    everything, in time

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Thah, dankje (:

    Geen dank :'D

    @Marleen
    Dan kom ik daar wel te laat achter. :'(
    nee grapjeuh.
    maar weetje?
    ik ben te lui om daarop te kijken want heel vaak kan ik daar niks vinden xd'
    Weetje we kunnen de een trui noemen want dat is een naam en dan noemen we de ander broek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.