• Haaii mensen ^^

    Ik heb (na een lange tijd niet actief geweest te zijn) een idee voor een nieuw verhaal. Eigenlijk meerdere, maar ik zou graag jullie meningen weten.

    1. Het gaat over een meisje, dat een tijd geleden een geheime relatie met '...' heeft gehad. Niemand wist er dus van. Totdat op een dag '...' weer contact met haar opzoekt. Aangezien ze vaak dingen met elkaar doen, om ook weer bij te praten na een lange tijd, word '...' natuurlijk ook voorgesteld aan haar vrienden. Langzaam maar zeker word het steeds moeilijker om het verleden geheim te houden..

    2. Vroeger paste '...' altijd op als haar ouders gingen werken. Hij zag het als een bijbaantje, zij was verlieft op hem. Maarja, als een klein meisje zie je dingen toch anders. Dan, verhuist zij naar Nederland, en na lange jaren zoeken ze elkaar eindelijk weer op. Tegen die tijd is zij allang over haar crush heen, en date ze voluit met andere jongens. Maar wat nou als '...' opeens wel gevoelens voor haar krijgt?


    Ik weet niet of ze origineel zijn zo, en qua personen/beroemdheden ben ik er ook nog niet helemaal uit. Ik zat zelf te denken aan Yu, van Cinema Bizarre.

    Zouden jullie een reactie achter willen laten met het verhaal dat jullie eventueel het liefste zouden lezen? Of juist helemaal niet? En of er een ander persoon voor in de plaats moet komen, of gewoon een doorsnee jongen?

    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks