• Goed, ik heb alweer een probleem.
    Volgens mij ben ik veeelste argwanend. Like, mijn vriend woont in Rotterdam, ik bij Amsterdam. Met de trein doe je er anderhalf uur over, maar hij altijd 2 op de een of andere manier. Dan ga ik meteen al dingen denken, terwijl ik dat helemaal niet wilde. Nu belde ik hem om te vragen of hij al thuis was, het duurde zo lang, hij nam op en in eerste instantie dacht ik dat hij al thuis was omdat ik iemand hoorde typen, maar hij zei: Ik sta op de metro te wachten. De volgende dag vertelde hij dat hij al in de metro zat toen ik belde O.O Dan ga ik er allemaal dingen bij bedenken, terwijl hij het misschien gewon verkeerd heeft gezegd ofzo.
    Mja, misschien komt het omdat hij aan het begin van onze relatie ernstig met meisjes zat te flirten. Daarover heeft hij ook nog gelogen, kwam ik na 3 maanden achter. Maar ik kan hem gewoon niet vertrouwen, hoe graag ik dat ook wil! Daarom vind ik mezelf echt een kutwijf, hij verdient zoveel beter vind ik.

Your make-up is terrible

Nou, je had een reden om hem niet te vertrouwen, door dat geflirt van hem. Dus nu moet hij het maar terugwinnen, ht is zijn eigen schuld. (:

Ik zou het er gewoon met hem over hebben als ik jou was. Dat je weet dat hij gelogen heeft en dat je ook graag wilt weten waarom. Niet als terechtwijzing maar gewoon omdat jij wel wilt dat hij eerlijk blijft omdat je anders niet weet of je hem wel kunt vertrouwen. Ik denk gewoon dat dat het beste is. Hij lijkt me een hele aardige jonge (van foto's etc.) dus als je hier een gesprek over begint zal hij dat vast wel begrijpen toch?

Ik vind het rottig voor je dat je je zo voelt, maar iedereen heeft eens van die moment dat die ergens niet helemaal zeker over is. Dat moet je jezelf niet kwalijk gaan nemen!

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Ik zou het er gewoon met hem over hebben als ik jou was. Dat je weet dat hij gelogen heeft en dat je ook graag wilt weten waarom. Niet als terechtwijzing maar gewoon omdat jij wel wilt dat hij eerlijk blijft omdat je anders niet weet of je hem wel kunt vertrouwen. Ik denk gewoon dat dat het beste is. Hij lijkt me een hele aardige jonge (van foto's etc.) dus als je hier een gesprek over begint zal hij dat vast wel begrijpen toch?

Ik vind het rottig voor je dat je je zo voelt, maar iedereen heeft eens van die moment dat die ergens niet helemaal zeker over is. Dat moet je jezelf niet kwalijk gaan nemen!

ik wou ook ongeveer zoiets zeggen (:

everybody needs a song.