hoe zouden jullie reageren als tom een relatie kreeg met die nicole?
eerlijk gezegd ik kan ze niet uitstaan. dus ik zou ook niet echt fantastisch vinden als hij iets met haar kreeg.
nu jullie...
-
21 juli 2008 - 19:2021 juli 2008 - 19:22
mwaah ik denk dat dan echt een oppervlakkige relatie wordt x'] ma het boeit me niet zo, laat die jongen, die heeft gewoon sex nodig xp Denk niet dat ze forever & ever bij elkaar blive dan zennej
As they croak, i see myself in the pistol smoke.
21 juli 2008 - 19:23Ik vind haar...
Niet mijn smaak..
Maar als ze gelukkig zijn kan ik er mee leven...Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
21 juli 2008 - 19:24Waarom zouden we het Tom en Nicole niet gunnen? Bovendien kunnen we er niks tegen doen. Als die twee samen gelukkig willen/kunnen zijn, laat ze dan lekker hun gang gaan;)
I want my bloody cheese now!^^
21 juli 2008 - 19:25mwaah ik denk dat dan echt een oppervlakkige relatie wordt x'] ma het boeit me niet zo, laat die jongen, die heeft gewoon sex nodig xp Denk niet dat ze forever & ever bij elkaar blive dan zennej
Mij boeit het ook niet zo. Ze moeten vooral hun gang gaan.He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote
21 juli 2008 - 19:25Erm, Nicole eeft nu toch al een vaste vriend ? & WTC, je denkt tch nie da Nicole die dus 27 is, alst nu nog nie ouder is, met ne gast gaat zijn van 18 Gawh ! Das 9 jaar ouder ! Dus zit er niet mee in. Later zal Tom toch een lief heben, dusjah ^^ ! Ik vind wel dat hij een lief verdiend, ookal ben ik niejj vr TH alijah niet meer ! ^^ Maar hij verdient het wel !
21 juli 2008 - 19:25ik denk niet dat hun iets zullen krijgen
ten eerste de afstand en ten tweede de leeftijd en dan nog de taalkeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:28Ik denk dat de taal niet het probleem zal zijn. Ik bedoel waren ze ook niet een keer met z'n allen uiteten geweest?
He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote
21 juli 2008 - 19:2921 juli 2008 - 19:32Ik denk dat de taal niet het probleem zal zijn. Ik bedoel waren ze ook niet een keer met z'n allen uiteten geweest?
Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel of nietkeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:36(...)
Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel of niet
Ja wel een beetje. Ik zou het ook niet kunnen uithouden om de hele tijd engels te gaan lullen, alleen omdat hij geen nederlands kent.He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote
21 juli 2008 - 19:38Pff, als ze ooit iets zouden krijgen (wat niet gaat gebeuren) wens ik ze veel succes, want volgens mij zou da wel nodig zijn want die 2 passen echt niet samen denk ik
21 juli 2008 - 19:4121 juli 2008 - 19:41(...)
Ja wel een beetje. Ik zou het ook niet kunnen uithouden om de hele tijd engels te gaan lullen, alleen omdat hij geen nederlands kent.
daar heb ik dan weer geen last van want ik spreek vloeiend duitskeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:45Ik haat dat mens!
Ik kan die ni uitstaan!
Als zij met tom een realtie begint dn worden wij familie en da wil ik nie!
Aja want ik ga met Bill trouwen.
Okay ik heb veel fantasie.
Ma da mens haat ik da is een hoer en een slet en ng veel meer!
xxx21 juli 2008 - 19:49