• Vandaag viert Duitslands beroemdste tweeling Bill en Tom Kaulitz van Tokio Hotel hun verjaardag!

    In slechts vier jaar is de Magdeburgse band uitgegroeid van een clubje beginnende muzikanten tot Duitse rockers met wereldfaam, ze verkochten meer dan zes miljoen CD's, speelden in uitverkochte hallen over de hele wereld...

    Zijn spiegelbeeld

    "Ik kijk 's morgens niet in de spiegel om te zeggen: 'Wow, wat ben jij een lekker ding!' Nee, net als alle anderen heb ik een gewone relatie met mijn gezicht en mijn lichaam. Ik ben wel tervreden met mijn uiterlijk."

    Zijn slanke figuur

    "Ik stop me altijd vol met ongezond spul en bestel de ene pizza na de ander. Ik word gewoon niet dik! Wellicht een teleurstelling voor jullie, maar ik hoef echt niet te zitten kotsen om zo dun te zijn."

    Zijn vermogen

    "We verdienen genoeg geld, toch zijn we geen multi-miljonair. Bovendien laten we veel geld links liggen. Negentig procent van de reclamecampagnes die we hadden kunnen doen, heb ik afgezegd omdat ik bijvoorbeeld het merk of juist het product helemaal niks vind. Ik wil alleen reclame voor producten maken, die ik zelf goed vind."

    Zijn luxeproducten

    "Een groot deel van mijn geld gaat op aan vakantie. Dat is eigenlijk te gek voor woorden en nog overdreven ook, maar aangezien ik zo weinig vakantie kan vieren, wil ik dat wel goed doen!"

    Zijn statussymbool


    "Toen ik mijn schooldiploma in de pocket had, heb ik een Rolex voor mezelf gekocht en dat terwijl ik helemaal niks met horloges heb. Ik vond het gewoon grappig om met 18 al een Rolex te bezitten. Eigenlijk best gek, is het niet?"

    Zijn seksleven

    "Ik heb geen vriendin en seks zonder liefde is gewoon niets voor mij. Op die manier verspilt mijn broer graag zijn tijd. Toch zal hij ooit merken dat het van de een op de ander springen toch niet helemaal werkt..."

    Zijn voorkeuren


    "Ik ga voor mooie, verzorgde handen. Ik kijk altijd eerst naar de handen. Ook de ogen vind ik belangrijk. De haarkleur maakt me niet uit."

    Zijn eenzaamheid
    "Als ik na een concert plotseling alleen in de hotelkamer ben, weet ik meestal niet wat ik nou moet doen. Het is dan ineens zo stil...!"

    Zijn bed-buddies

    "Mijn vier honden slapen bij mij in bed. Dat zal niet snel veranderen, denk ik zo! Hoe dichter de honden bij mij zijn, hoe mooier het is. Dus voor iedereen die nog twijfelt: neem je hond gewoon mee in bed!"

    Zijn gevoelens
    "Ik moet toegeven dat er films zijn, waarbij ik wel een traantje of twee wegpink, zoals "The Notebook". En nu denkt vast iedereen: Haha, we wisten wel dat je een flikker bent!"

    Zijn zwakke punten

    "Ik geloof dat ik wel eens vermoeiend kan zijn. Vaak is het ook zo dat ik geen blad voor de mond neem. Pas nadat ik wat heb gezegd, weet ik dat ik misschien beter mijn mond had kunnen houden."

    Het einde van zijn carrière

    "Na mijn stembandoperatie van het afgelopen jaar had ik zin om het bijltje erbij neer te gooien. Ik dacht echt: O god, ik wil niet weer zo lang mijn mond moeten houden! Gelukkig is er voor mij nog muziek. Als ik een opleiding zou moeten doen of een baan zou moeten zoeken, zou ik niet eens weten wat ik wil!"

    Zijn angsten
    "Over het algemeen ben ik er bang voor dat een van mijn naasten iets overkomt. Ook als er iets met mijn honden zou gebeuren, zou ik daar niet tegen kunnen."

    Zijn dagindeling

    "Ik ben echt een nachtmens. Toen we ons album aan het opnemen waren, zat ik meestal tot zes uur 's morgens in onze studio. Daarna stond ik pas ergens in de namiddag weer op. Het meeste wat ik van de wereld zie, zijn de luchthavens, de hotels en de locaties waar wij optreden."

    Zijn dag

    "Al sinds jaar en dag heb ik geen boodschappen meer gedaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt was. Ik weet niet eens hoeveel boter kost. Er is geen sprake van een normaal leven..."

    Zijn verjaardag
    "Tom en ik willen het samen met vrienden en onze familie vieren. Bovendien willen we 's nachts een ritje in een achtbaan maken. We hebben dat al zo lang niet gedaan terwijl we het juist helemaal geweldig vinden om dat te doen!"


    I need you like a heart needs a beat

    Ja had ik al gelezen.
    Dat van zn bed buddies is lekker fout. :')

    "Al sinds jaar en dag heb ik geen boodschappen meer gedaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt was. Ik weet niet eens hoeveel boter kost. Er is geen sprake van een normaal leven..."

    Bill is blijkbaar de episode van TH tv vergeten 'shopping with Bill'xD

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 23:32 ]


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    THxCandy schreef:
    "Al sinds jaar en dag heb ik geen boodschappen meer gedaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt was. Ik weet niet eens hoeveel boter kost. Er is geen sprake van een normaal leven..."

    Bill is blijkbaar de episode van TH tv vergeten 'shopping with Bill'xD

    Toen heeftie geen boter gekocht, haha xD
    Alleen snoep en extra strong toiletpapier XDDDD

    THxCandy schreef:
    "Al sinds jaar en dag heb ik geen boodschappen meer gedaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in een supermarkt was. Ik weet niet eens hoeveel boter kost. Er is geen sprake van een normaal leven..."

    Bill is blijkbaar de episode van TH tv vergeten 'shopping with Bill'xD

    Dat was in amerika en 's nachts. XD


    -

    haha comisch, ik dacht dat die maar 1 hond had x)
    achja ik heb dr ook 3 en het zijn echt sgatjes<3`
    en het inderdaad fijn om een hond bij je in bed te hebben, heb ik ook wel eens, maar wij hebben er een die je eruit duwt dus dat is wat minder.. ^^

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 10:05 ]

    En nu denkt vast iedereen: Haha, we wisten wel dat je een flikker bent!

    -out-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zijn gevoelens
    "Ik moet toegeven dat er films zijn, waarbij ik wel een traantje of twee wegpink, zoals "The Notebook". En nu denkt vast iedereen: Haha, we wisten wel dat je een flikker bent!"

    is dat een bekentenis(zip)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 14:28 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Heeft ie vier honden dan :O??


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    heb ik al lang gelezen
    ghaha ;d
    mnee, ik ben fier dat ik jou eens voorben ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Heeft Bill 4 honden dan? Want dan heb ik volgens mij echt een deel gemist :X.

    Cherished schreef:
    Ja had ik al gelezen.
    Dat van zn bed buddies is lekker fout. :')


    lekker hoor je hond in bed
    -denkt aan ali G scené-
    o.o

    mijn hond ligt ook in me bed in het weekend ;3
    en als ik ziek ben
    ;3
    lekker warm kruikje


    We can only learn to love by loving.

    Dit vind ik echt een leuk interview! =D


    Never run out of reasons to smile...