• Blughh ik zit nog maar drie weken op school en ik verander al (weer) van opleiding x'D

    Ik ga van Sociaal Cultureel Medewerker naar Media Vormgeving (en dat terwijl ik vorig jaar al Allround DTP heb gedaan)! :Y)
    Omdat Sociaal Cultureel Medewerker toch niet helemaal bij mij past...

    Anyway ik heb morgen een gesprek met mijn coach over het veranderen en ik hoop dat ik zo snel mogelijk mag veranderen (ga allemaal duimen voor mij morgen! (A)) en dan ik me weer lekker gaan uitleven met de kunst, reclame, film en fotografie =D
    En dan kom ik bij mijn vriendin in de klas! x'D

    En ik zit ook nog maar net drie weken op school of ik ben al weer verliefd! --'
    (En mijn vriendin ook en die heeft precies hetzelfde probleem x'D)

    Serieus hij is super leuk, zit ook in de 1e Media Vormgeving bij me vriendin in de klas... Ik weet zijn naam en die shizzle maar verder kennen we elkaar nog niet echt omdat hij best wel verlegen is en ik ook als het om jongens gaat :')

    En als ik naar Media Vormgeving ga kom ik dus ook bij hem in de klas ((hoera))!

    En om het nog leuker te maken...
    We gaan van maandag 28 september tot woensdag 30 september op kamp naar Sneek met alle eerste jaars, hij dus ook!

    Me vriendin en ik wouden eerst niet mee gaan aangezien we kamp haten, maar vanavond kwam ze er opeens mee dat die jongens die we leuk vinden ook mee gaan en wij eigenlijk ook maar mee moeten met kamp!

    We gaan nergens aan mee doen, nemen een hele voorraad drank mee samen met nog wat uit onze klas en we zoeken de dichts bijzijnde snackbar want het kamp eten is nooit te vreten bij ons en zo komen we ons kamp wel door hopen we! :')

    En nu het grote wanhopige iets...
    We hebben tips nodig om met die jongens in contact te komen of onderwerpen of dingen wat we kunnen gaan doen (!!!) en die shizzledizzle whatevah alles wat er maar een beetje mee te maken heeft want we zijn echt schijterig :')

    Edit 1: Ik ben eindelijk na 5 gesprekken overgeplaatst naar Media & Vormgeving, ik zit bij mijn beste vriendin in de klas en het is echt super leuk, alleen zit ik dus niet bij hem in de klas --' But we still need tips x'D

    Edit 2: Voor de mensen die willen weten just look hier

    Sorry voor dit lange ding en ik dacht ik zet hem maar bij school aangezien het over school, opleiding en schoolkamp gaat :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 17:31 ]


    dream, dare, fly!

    Pfoeh praat gwn met ze,, loop op ze af en zeg haaii mag ik hier zitten?? en eerste contact is er


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Pfoeh praat gwn met ze,, loop op ze af en zeg haaii mag ik hier zitten?? en eerste contact is er


    Yeah i know but we klappen altijd dicht bij dat soort dingen :')
    Of we weten dan nooit meer waar we het over moeten hebben :')


    dream, dare, fly!

    nog meer?
    we need serious some tips/ onderwerpen om t over te hebben en dingen die je kan doen!? :')


    dream, dare, fly!

    Dude.. das niet zo moeilijk dan met kamp. Dan is iedereen veel losser enzo, dus sla je slag. Vraag eens of ze mee gaan een activiteit doen (winkelen, zwemmen et cetera). dat zullen veel groepen doen dus komt het niet verdacht over. Dan krijg je mekaar ook veel beter te kennen. En natuurlijk je fotocamera meenemen, gnagna :]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 23:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    gewoon bij die jongens aan tavel gaan zitten tijdens eten en net als aurelia al zei gewoon vragen om iets te gaan doen ofsow
    en als je naar die snackbar gaat gewoon vragen of ze mee gaan


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Aurelia schreef:
    Dude.. das niet zo moeilijk dan met kamp. Dan is iedereen veel losser enzo, dus sla je slag. Vraag eens of ze mee gaan een activiteit doen (winkelen, zwemmen et cetera). dat zullen veel groepen doen dus komt het niet verdacht over. Dan krijg je mekaar ook veel beter te kennen. En natuurlijk je fotocamera meenemen, gnagna :]


    Oké daar had ik nog niet aan gedacht dat iedereen op kamp veel losser is! Thx! :3
    Und ik neem zeker mijn fotocamera mee haha x'D


    dream, dare, fly!

    FlashBack schreef:
    gewoon bij die jongens aan tavel gaan zitten tijdens eten en net als aurelia al zei gewoon vragen om iets te gaan doen ofsow
    en als je naar die snackbar gaat gewoon vragen of ze mee gaan


    We hebben niet echt etens pauzes samen tot nu toe, ik zit nog in een andere klas en ik heb vaak lessen in de pauzes die doorgaan en dan hebben we pas pauze als de rest van de school weer les heeft --'
    Maar als ik naar de Media Vormgeving mag wel maar het punt is hij zit nooit in de kantine cuz hij rookt dus hij staat altijd buiten en niet op het plein, geen idee waar hij rond hangt x'D


    dream, dare, fly!

    Ga je naar de Stay okay in Sneek? :Y)

    Ik ging met mijn opleiding -Maatschappelijke zorg- ook naar de Stay okay in Sneek, maar ik zit ook in Sneek op school. Veel plezier alvast, maar ik weet geen "activiteiten".

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 19:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    Ga je naar de Stay okay in Sneek? :Y)

    Ik ging met mijn opleiding -Maatschappelijke zorg- ook naar de Stay okay in Sneek, maar ik zit ook in Sneek op school. Veel plezier alvast, maar ik weet geen "activiteiten".


    Is Stay Okey zo'n soort jeugdherberg/hostel achtig iets?
    Volgens mij hadden die leraren wel iets over Stay Okey... tenminste het komt me enorm bekend voor x'D
    We gaan waarschijnlijk zowiezo zeilen en kanoën :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 20:10 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Is Stay Okey zo'n soort jeugdherberg/hostel achtig iets?
    Volgens mij hadden die leraren wel iets over Stay Okey... tenminste het komt me enorm bekend voor x'D
    We gaan waarschijnlijk zowiezo zeilen en kanoën :3

    Hmhm. Dat is een jeugd herberg en dat zou het wel kunnen zijn, want wij gingen daar ook kanoën en je kan er ook zeilen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Hmhm. Dat is een jeugd herberg en dat zou het wel kunnen zijn, want wij gingen daar ook kanoën en je kan er ook zeilen.


    Gehehe okeej coowl haha :P


    dream, dare, fly!

    Edit: Ik ben eindelijk na 5 gesprekken overgeplaatst naar Media & Vormgeving, ik zit bij mijn beste vriendin in de klas en het is echt super leuk, alleen zit ik dus niet bij hem in de klas --' But we still need tips x'D


    dream, dare, fly!

    Veel succes voor morgen ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    Veel succes voor morgen ^^


    Haha dat had ik wel nodig vandaag! :')

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=43499


    dream, dare, fly!