• Hjj!!
    Ok dit is het probleem. Ingeveer 2 weken geleden heb ik het uitgemaakt mt myn (nu ex)vriendje. Maar het zit zo. Hij wilt niet aanvaarden dat we uit elkaar zijn en stalkt me voortdurend. Hij komt zelfs helemaal van Sint-Truiden naar mijn school (in hasselt) om daar les te volgen zodat hij mij kan zien (wat mislukt is want kzit nu op campus xD) Maar het is echt vervelend. Hij spijbelt elk laatste uur om me dan aan de campus op te wachten. Hij stuurt de hele dag en nacht door sms-jes en op msn en in sms noemt hij me nog steeds lieverd en sgat enzo. Nu had hij overlaats verteld dat hij een relaioe had mt Yna, de zus van Ase, 1 probleem. Ase heeft helemaal geen zusxD hij is dus door de mand gevallen. Maar ik krijg egt de koude rillinge van die jonge kword egt bang vn die...:S Iemand een idee wat ik hieraan kan doen??

    Xx

    Zeggen dat je een ander hebt en als hij echt van je houd je los moet laten?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Er goed met hem over praten en duidelijk zeggen dat je het niet wilt is een optie.. En misschien kan je gewoon zijn nummer en mailadres blokken? En hem negeren?
    Ik heb hier weinig ervaring in ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hem klaar en duidelijk laten maken dat het gedaan is!
    Sorry, geen ervaring! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon negeren?: Geen smsen terugsturen, niet antwoorden op msn en hem straal voorbij lopen als hij aan je school staat?
    Dat is het enigste idee dat ik heb, ik heb zoiets namelijk nog niet echt meegemaakt.


    -

    negeren en als je bang wordt straatverbod aanvragen???

    [/yeah ik ben van duidelijke/harde aanpak(A)]
    xoxo


    Why don't you break my heart