• - stond in de krant hier maar wist ik al -

    Bij ons zijn er drie voetbalclubs : Neo,BVV en Blauwwitters. en NEO en BVV zijn zeg maar aartsvijanden : Ze liggen ook nog is naast elkaar op het sportterrein enz. maar goed.

    Neo kreeg kunstgras dit jaar en toen moest al het echte gras eruit. er lag toen zand en toen hebben de lui van BVV een shirt van hun met rugnummer 13 + allemaal bijenkorfen (logo van BVV) onder de grond gestopt daar,precies onder de middenstip.

    en dat kunnen ze nu niet meer wehalen want het kunstgras zit eral op =3

    en ik vond dat best grappig ;3

    en mijn vader ook want die is voor BVV =o


    We can only learn to love by loving.

    Zeg sorry zenne maar hoeveel topics ga je nog vandaag maken -_-"


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Zeg sorry zenne maar hoeveel topics ga je nog vandaag maken -_-"


    heel veel nou goed x.x


    We can only learn to love by loving.

    JustLikeYou schreef:
    Zeg sorry zenne maar hoeveel topics ga je nog vandaag maken -_-"


    wat durf jij daar te zeggen? Ze is vrij om er zo veel te maken als ze zelf wilt en als het je stoort, ga dan maar van het forum af :o


    All was well.

    Almighty schreef:
    (...)

    wat durf jij daar te zeggen? Ze is vrij om er zo veel te maken als ze zelf wilt en als het je stoort, ga dan maar van het forum af :o

    Ja zeg mens ik zeg da toch alleen maar al, en waar moei jij je mee ik heb het ni tegen jou..
    En ik vind het gewoon irri da ik bijna overal de naam Fighter zie staan en da er dan soms domme topics tussen zitten..


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja zeg mens ik zeg da toch alleen maar al, en waar moei jij je mee ik heb het ni tegen jou..
    En ik vind het gewoon irri da ik bijna overal de naam Fighter zie staan en da er dan soms domme topics tussen zitten..


    ik mag plaatsen wat ik wil hoor
    en als het je niet aanstaat klaag je bij een mod en die zal mij wel aangeven of ik meot stoppen of niet

    dus zeik niet zo ;x

    wees blij dat er tenminste nog is topics bij komen.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    ik mag plaatsen wat ik wil hoor
    en als het je niet aanstaat klaag je bij een mod en die zal mij wel aangeven of ik meot stoppen of niet

    dus zeik niet zo ;x

    wees blij dat er tenminste nog is topics bij komen.

    Ja onnutige topics dan nog wel -_-"
    Ma ik ga nu zwijge want anders ..


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Zeg sorry zenne maar hoeveel topics ga je nog vandaag maken -_-"


    Maak er dan zelf (puh)
    Zij maakt het tenminste nog een beetje levend op Q. met haar topics.

    But back to the point.

    Haha funny (krul)


    I found myself in Wonderland.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja zeg mens ik zeg da toch alleen maar al, en waar moei jij je mee ik heb het ni tegen jou..
    En ik vind het gewoon irri da ik bijna overal de naam Fighter zie staan en da er dan soms domme topics tussen zitten..


    Nicol is mijn vriendin en ik neem het voor haar op, trouwens wat ze doet is helemaal niet tegen de regels en ik vind jou ook vervelend, net zoals jij het vervelend vind dat je overal haar naam ziet staan!


    All was well.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja onnutige topics dan nog wel -_-"
    Ma ik ga nu zwijge want anders ..

    ja zou ik ook maar doen ja.
    en ik maak wat ik wil. jij kraakt mensen alleen maar af heb ik gezien. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Almighty schreef:
    (...)

    Nicol is mijn vriendin en ik neem het voor haar op, trouwens wat ze doet is helemaal niet tegen de regels en ik vind jou ook vervelend, net zoals jij het vervelend vind dat je overal haar naam ziet staan!


    Hell Yeah.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Maak er dan zelf (puh)
    Zij maakt het tenminste nog een beetje levend op Q. met haar topics.

    But back to the point.
    Haha funny (krul)

    Inderdaad, leven op Q! Niemand anders doet het, dus. En ik vind het ook best grappig :') Het feit alleen al dat de voetbalploegen elkaar tegenwerken ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Inderdaad, leven op Q! Niemand anders doet het, dus. En ik vind het ook best grappig :') Het feit alleen al dat de voetbalploegen elkaar tegenwerken ^^


    ze zijn hier heel kinderachtig als het om voetbal gaat. alle mannen zijn dat denk ik?=3


    We can only learn to love by loving.

    Ontopic blijven, a.u.b.


    I clicked my heels and wished for you.

    Mistake schreef:
    (...)

    Hell Yeah.


    (nerd)

    weetje, voetbal is stom :3


    All was well.

    Weetje, Nicol maak er meer topics :9~
    Ik verslaafd zijn ?


    I found myself in Wonderland.