• Gister een telaat briefje, omdat ik te laat in de les was - hele les gemist - en vandaag weer een! Djees. Wij zaten zo bij het brugpieper gebouw, en die bel gaat daar zoo zacht, dus wij hoorde die niet. De helft van onze klas moet zich melden, morgen en een andere klas ook. :Y)
    Ik begin goed, jongeh.

    Super goed. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gisteren had ik mijn eerste halve schooldag en onze directrice was juist dr speech aan het doen toen ik kwam binnenvallen. Best gênant, maar ik moest geen te laat stempel laten zetten in mijn agenda - wij doen dat met stempels.

    Arme jij (krul)

    you go girl xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben nog niet te laat geweest dit jaar. (A)

    Ik ben vandaag en vorige week ook al vaak laat gekomen in de les, maar ik krijg geen problemen (nerd)


    -

    Ik ben al twee dagen vijf minuten te laat geweest. Maar dat is nog niet erg, ik heb meestal een verhaal klaar waardoor ik er nooit wat voor krijg. :')

    Hahah. :'D
    Lekkeeeeeeer. ;]
    Ach, boeiend. ^^
    Ik moest vandaag naar Wiskune, maar het was in een nieuw gebouw van onze school, en Maandag hadden we ook Wiskunde, dus ging ik daarheen. Ik zat dus in het verkeerde gebouw. :X
    Ik kwam te laat in de les, maar ze vond het niet erg. 8DDD
    En wij moesten gisteren onze boeken inleveren waar in geschreven, geknipt of die gewoon beschadigd waren, maar ik was er niet, had sport op het sportveld met 1B, 1C en 1D. 8DD
    Dus ik heb ze nou nog niet ingeleverd. >< Maar die leverancier was er alleen gisteren in de 1e pauze, en nu weet ik niet wat ik moet doen. ><


    -

    Er zijn echt nu al kinderen aan het spijbelen bij ons. Like, we zijn net begonnen xD?


    Life is hard and then we die