• Oke mensen ik werd net gebelt door onbekent, en weetje eerst zeg ik met louisa hangen ze op! De 2de keer besloot ik om mijn mondt te houden, en luister alleen! De 3de keer net neem ik weer op en hoor ik neem ze op, jah ze neemt op! Wat zegt ze dan? niks en ze hangen op!

Help ik wordt gek, en echt weet niet wat te doen!

Some angels have no wings.

Lol, volgens mij vind iemand je leuk?

Your make-up is terrible

Niet meer opnemen.
    Of gwn negeren.
    Of praten tegen ze.
    Of uiytschelden.
    Of gwn helemaal niks.
    :X

I Got My Party Tonight<33

Lol, volgens mij vind iemand je leuk?

En nu sirieus.. Want echt ik ben al een keer gestalkt geweest, alleen dat is een heel lang verhaal.

Vleermuisjeh schreef:
    (...)

En nu sirieus.. Want echt ik ben al een keer gestalkt geweest, alleen dat is een heel lang verhaal.

Lijkt mij echt eng.
    :O

Vleermuisjeh schreef:
    (...)

Misschien is het dit keer wel iemand die jou leuk vind maar niet tegen je durft te praten?

Your make-up is terrible

Kan je Frans?
    of een andere vreemde taal
    Ga dat lullen :Y)

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Immortal schreef:
    Kan je Frans?
    of een andere vreemde taal
    Ga dat lullen :Y)

Neem japans is makkelijk en grappig(A)

Lijkt mij echt eng.

Was het ook, want weetje me beste vriend belde met zijn mas mobiel maar zijn mas mobiel is een keer gehackt soort van en toen, hebben die mensen met haar nummer zeg maar mij lopen bellen en bedreigen nooit is er wat gebeurt, alleen zij kon niet meer bellen alleen gebelt woorden. Dus zij naar haar abbo dients bellen ze konden zien dat er een doorschakkeling is gebruikt en als het niet over ging naar de popo moest, het ging over !

Vleermuisjeh schreef:
    (...)

Was het ook, want weetje me beste vriend belde met zijn mas mobiel maar zijn mas mobiel is een keer gehackt soort van en toen, hebben die mensen met haar nummer zeg maar mij lopen bellen en bedreigen nooit is er wat gebeurt, alleen zij kon niet meer bellen alleen gebelt woorden. Dus zij naar haar abbo dients bellen ze konden zien dat er een doorschakkeling is gebruikt en als het niet over ging naar de popo moest, het ging over !

Gosh ben ik nu even blij dat mijn mobiel dood is maarja nu moet ikk een nieuwe kopen en das kut want ik ben blut

Als ze weer bellen, zeg dan dat je je moeder bent ofzo. Dan hangen ze wel op en bellen ze niet meer. Bellen ze wel zeg dat dan nog eens.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.