Eergister op mijn verjaardag. Ben ik naar een concert geweest, topic daarvan. En het was gewoon zo ontzettend geweldig. Ik had niet verwacht dat ik zo bevriend zou raken met de rest, buiten die jongen waar ik al best goed bevriend mee ben. Ze zijn net vertrokken met de boot terug naar Engeland en ik mis ze nu al heel erg. Gewoon al bij het idee dat ik ze allemaal misschien pas weer over een paar jaar zal zien. En ik heb op dit moment niet zomaar geld en tijd om naar Manchester te gaan en zij hebben dus net hun geld opgemaakt aan een concert in Nederland :'D.
Dus ik had het niet verwacht, maar ik ben echt verdrietig dat die stelletje maloten nu weer terug naar Engeland gaan.
Om het topic maar nuttig te maken.. Iemand in een zelfde soort situatie?
Toen ik zo'n jaar, half jaar terug nog fan was van th (obsest) toen miste ik ze FXCKING erg de dag na een concert, naja toen kwam de depri tijd van een jaar ofzo -.-'' En nu ben ik er weer over heen (:
Maar veel sterkte
[ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:21 ]
Second star on the right and straight on till morning
XxMysterious schreef:
Toen ik zo'n jaar, half jaar terug nog fan was van th (obsest) toen miste ik ze FXCKING erg de dag na een concert, naja toen kwam de depri tijd van een jaar ofzo -.-'' En nu ben ik er weer over heen (:
Maar veel sterkte
Ja kan ik me voorstellen. Maar ik ken die mensen zg maar persoonlijk dus dat is nog het kutte eraan. Dankje dat komt wel goed denk ik.