• Eergister op mijn verjaardag. Ben ik naar een concert geweest, topic daarvan. En het was gewoon zo ontzettend geweldig. Ik had niet verwacht dat ik zo bevriend zou raken met de rest, buiten die jongen waar ik al best goed bevriend mee ben. Ze zijn net vertrokken met de boot terug naar Engeland en ik mis ze nu al heel erg. Gewoon al bij het idee dat ik ze allemaal misschien pas weer over een paar jaar zal zien. En ik heb op dit moment niet zomaar geld en tijd om naar Manchester te gaan en zij hebben dus net hun geld opgemaakt aan een concert in Nederland :'D.

    Dus ik had het niet verwacht, maar ik ben echt verdrietig dat die stelletje maloten nu weer terug naar Engeland gaan. (huil)

    Om het topic maar nuttig te maken.. Iemand in een zelfde soort situatie?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik niet.


    All was well.

    Auh, ik heb dat ook wel eens hoor -hug-
    maar momenteel ben ik eerder zwaar pissed op mijn zus.


    -

    zielig voor jou Ö !! ik zie al mijn vrienden van op speelplein wss pas terug volgende zomer ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nog nooit gehad, veel sterkte :)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 14:47 ]

    Ik wil ook naar Manchester (huil) Gewoon, omdat ik dat wil.
    en nee, maar ik vind het wel rot voor je.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, niet echt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Awwwh *hug*
    Nee, ik heb gelukkig niet hetzelfde ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    'k vind het eigenlijk juist mooi dat je ze mist =).
    Dat betekent toch dat ze eigenlijk serieus wat voor je betekenen en dat ze goede vrienden zijn^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Toen ik zo'n jaar, half jaar terug nog fan was van th (obsest) toen miste ik ze FXCKING erg de dag na een concert, naja toen kwam de depri tijd van een jaar ofzo -.-'' En nu ben ik er weer over heen (:

    Maar veel sterkte :Y)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:21 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    Toen ik zo'n jaar, half jaar terug nog fan was van th (obsest) toen miste ik ze FXCKING erg de dag na een concert, naja toen kwam de depri tijd van een jaar ofzo -.-'' En nu ben ik er weer over heen (:

    Maar veel sterkte :Y)
    Ja kan ik me voorstellen. Maar ik ken die mensen zg maar persoonlijk dus dat is nog het kutte eraan. Dankje dat komt wel goed denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    De lotto winnen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    De lotto winnen?
    Hahah ja dat zou wel tof zijn. Dan kon ik inderdaad zo naar ze toe. Nu nog de tijd vinden voor..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik. Ik ben naar Italië geweest, en had daar vrienden gemaakt en net toen we wouden afspreken moesten we door =/


    Let's do this poo

    ik heb niet zo'n situatie, maar ik vind het wel rot voor je... =[


    You're not nobody.You're just the absence of somebody