• Helleuw leutz,

    First of all iedereen bedankt voor de b-day wishes ^^!!!

    De meeste die me kennen zullen wel weten dat ik gister samen met Jolien naar een concert zou gaan. Zo niet? Ik zou dus naar een concert gaan van een bandje genaamd ‘Another Dead Hero’ (waarvan een van de gitaristen een vriend van me is). :Y)

    We hadden met ze afgesproken dat we elkaar ‘s middags zouden treffen in Eindhoven. Dus tegen een uur of 3 kwamen we aan in Eindhoven en gingen we op zoek naar een witte ambulance (Hun tourbusje :’D). Toen we die eindelijk gevonden hadden hebben we samen met de band de spullen al naar het rockcafé gesjouwd en hebben we daar eerst even gezeten en gedronken. Aangezien we bij de band ‘hoorde’ konden we zoveel drinken wat we wilde and it was all free (krul)!!
    Daarna zijn we de stad ingegaan met zijn zevenen en hebben we promo cd’s uitgedeeld om wat reclame te maken aangezien het de eerste keer was dat ze in Nederland optraden. Rond een uur of 6 half zeven zijn we terug gegaan voor de soundcheck en setup en al die andere onzin :’D.

    Toen we daar weer terug kwamen werden de andere bands aan ons voorgesteld –‘SexSlaves’ & ‘BugGirl’- en dat was zooooooooo awesome. (Jolien:En de sexslaves waren hééééél stoer) Ze kwamen gewoon bij mij en Jolien aan tafel zitten en begonnen gewoon tegen ons aan te praten over de meest random dingen. Ze waren echt allemaal stuk voor stuk super aardig en lief tegen ons.
    Uiteindelijk heb ik twee cd’s en twee T-shirts van de ‘SexSlaves’ gekocht en Jolien ook nog een cd. Ze hebben alles gesigneerd en we zijn zo’n 200 keer met iedereen op de foto geweest. Geen idee waarom maar dat was gewoon super vet. En er was een dude van de SexSlaves –de zanger- die dacht dat Jolien iets ouders was, dan dat ze werkelijk is (krul). Dus die vond haar zeg maar leuk, moest ik foto’s gaan maken waarop haar op de wang zoende en de gozer wilde wel heel opvallend vaak die foto overdoen :’).

    Aan het einde van de avond miste we de trein dus heeft ‘Another Dead Hero’ ons thuis afgezet met die geweldige ambulance, om dan maar even te zwijgen over het feit dat ze een uur uit de richting reden waar ze eigenlijk heen moesten :’D –ze verbleven in de buurt van Amsterdam- En op weg naar huis hebben we geprobeerd Craig en Mic nederlands te leren maar dat kwam niet verder dan ‘Dankje’ en een paar onzinnige scheldwoorden. :’D

    Oja niet vergeten.. We hebben de cd’s gekregen en die hebben ze gesigneerd en we hebben ook nog een plectrum van Mic gekregen.

    Dus mijn 19e verjaardag was gewoon meer dan zomaar geslaagd!!!

    xx.

    Jolien: En nu iedereen de SexSlaves (& Another Dead Hero!!!) opzoeken, want de muziek is serieus geweldig en de bassist is heel erg lekker. Bij nader inzien die zanger ook wel, hahahaha. :’DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeeeeh, dat lijkt me erg gezellig. :'D En sjiek dat jullie daar zoveel tijd mee konden doorbrengen! Wauw. ö
    Nog een gelukkige verjaardag. (flower)

    Dat klinkt erg geslaagd ja :P

    Het valt me op dat jij altijd zegt dat die bandleden super lief en aardig zijn xD van elke band of artiest waar je heen gaat

    Krullie schreef:
    Dat klinkt erg geslaagd ja :P

    Het valt me op dat jij altijd zegt dat die bandleden super lief en aardig zijn xD van elke band of artiest waar je heen gaat
    Ja maar eigenlijk (bijna) alle mensen die ik tot nu toe heb leren kennen zijn ook gewoon écht super aardig :'D Oooo krul het was zoooooo vet (yeah)_O_


    Wie du mir, so ich dir.

    o.o

    Het was zoooooo vet. SexSlaves is nu zeker een van mijn favo bands! Muha, als de foto´s er zijn, gaan wij jullie allemaal jaloers maken. (krul)

    Buh, ik wil terug!

    Klinkt idd geslaagd :3 Volgend jaar ga ik een kaartje sturen hoor!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Klinkt idd geslaagd :3 Volgend jaar ga ik een kaartje sturen hoor!
    Ghehe maakt niet uit ik vond het hele ik stuur je een; gastenboekbericht, privébericht, twitterbericht, hyvesbericht en een topic ook behoorlijk geslaagd hoor :'DD <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Zalige verjaardag :'D!


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ghehe maakt niet uit ik vond het hele ik stuur je een; gastenboekbericht, privébericht, twitterbericht, hyvesbericht en een topic ook behoorlijk geslaagd hoor :'DD <3
    nou, volgend jaar krijg je er ook een kaart bij. of je het nou wilt of niet (puh)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sex Slaves verslaving.