• Adem in adem uit, ik laat mijn ogen over de straat heen glijden, even sta ik stil dan ren ik door. Ik hoor de snelle voetstappen die me volgen, ik zal graag achterom willen kijken, maar dan weet ik dat ik geen kans meer heb. Angstig probeer ik met trillende handen mijn mobiel uit mijn jaszak te plukken, als ik ineens tegen iets hards aan bots. Trillend kijk ik omhoog, ik kijk recht in het gezicht van een jongen. En ik weet dat het over is.

    [..] is een meisje van 17 die altijd vrolijk is, ze ziet alles in mooie kleuren ze ziet de toekomst zonnig in totdat er een dag komt dat ze het eerste mailtje krijgt. [..] word bedreigt door een onbekende, en zo begint ze de wereld langzaam zwart wegtrekken, op een dag komt ze er niet meer onderuit, ze word achterna gezeten in een steegje totdat ze in datzelfde steegje tegen Emmet Cullen opbotst. Ze had het nooit durfen dromen, maar deze beer red haar van haar achtervolger, alleen zit ze met het volgende probleem. Emmet laat zien dat hij niet een normaal mens is, zo rolt ze een wereld in van een keuze, sluit ze zich aan bij de vampiers of loopt ze weg, wat uiteindelijk haar dood zou betekenen. It’s a one-way ticket to a mad mad situation.


    Wat vinden jullie?
    Er komen rollen.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je weet wat ik vind.
    en ik wil een rol
    want ik ben cool


    We can only learn to love by loving.

    I like it!

    Ja nini i know, en thnx<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.