• Ik heb een vraag. Kun je met een VMBO-GL diploma doorstromen naar havo? Want dat wil ik doen, maar nu zeggen ze weer dat dat niet kan. Als ze dat eerder hadden gezegd kon nog naar een andere school en TL gaan doen. Dat kan dus nou niet mer -_-.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij kan dat toch?
    Een nicht van mij is ook van vmbo naar havo gegaan.
    en ze heeft eerst haar vmbo diploma gehaald.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, volgens mij kan dat ;)

    ja dat kan.
    moet je je VMBO afmaken moet je nog 2 jaar Havo doen en dan kun je naar het Hbo.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    ja dat kan.
    moet je je VMBO afmaken moet je nog 2 jaar Havo doen en dan kun je naar het Hbo.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Immortal schreef:
    Volgens mij kan dat toch?
    Een nicht van mij is ook van vmbo naar havo gegaan.
    en ze heeft eerst haar vmbo diploma gehaald.

    Oké, maar er wordt tegen mij gezegd dat je dat alleen als je op TL zit? Weet jij wat voor een nivo zij deed?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat kan alleen als je vmbo TL hebt gedaan, ik weet niet of je kan doorstromen van GL naar TL? ik zou het even bij de school zelf navragen


    BAM!

    Ja, dat kan. Als je je vmbo diploma hebt, kun je als het goed is naar 4HAVO.


    Life is hard and then we die

    RandomRhythm schreef:
    dat kan alleen als je vmbo TL hebt gedaan, ik weet niet of je kan doorstromen van GL naar TL? ik zou het even bij de school zelf navragen

    Ghehe, dat is dus het probleem. Ik ga naar de derde en volgens de school kan ik nu geen ander nivo doen, tenzij ik de derde over doe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kan, moet je een extra examenvak kiezen. Ik heb hetzelfde gedaan en zit nu in 5 H.


    No growth of the heart is ever a waste

    FreePeace schreef:
    (...)
    Ghehe, dat is dus het probleem. Ik ga naar de derde en volgens de school kan ik nu geen ander nivo doen, tenzij ik de derde over doe.

    ja het is ook niet zo handig in te stromen in een examenklas >.O ben je niet te laat nu om de derde over te doen? Je bent sowieso een jaar meer kwijt ...


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    ja het is ook niet zo handig in te stromen in een examenklas >.O ben je niet te laat nu om de derde over te doen? Je bent sowieso een jaar meer kwijt ...

    Ik ga nu pas naar de derde, misschien is er een kans dat ik op een andere school terecht kan en TL kan doen. Ik hoef pas maandag weer naar school, ik ga het wel goed navragen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Aurelia schreef:
    Kan, moet je een extra examenvak kiezen. Ik heb hetzelfde gedaan en zit nu in 5 H.

    Oké, zit je in een gewone havo klas of in een havo klas met allemaal mensjes van het vmbo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Oké, zit je in een gewone havo klas of in een havo klas met allemaal mensjes van het vmbo?

    Ik zat in een mengelmoesje van alles. Havisten (die zitten bleven), vwo-ers, mbo-ers, vmbo-ers. Dat heeft zo z'n nadelen, take my word ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik zat in een mengelmoesje van alles. Havisten (die zitten bleven), vwo-ers, mbo-ers, vmbo-ers. Dat heeft zo z'n nadelen, take my word ><

    vwo-ers die een nivo lager zijn gegaan ofzo? Ghihi, hoezo heeft dat nadelen dan? Mij lijkt dat best wel gezellig, tenzij het allemaal van die nerdo's zijn die denken dat ze beter zijn omdat ze gelijk havo konden doen ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat dacht ik aanvankelijk ook maar havisten spijbelen waaaay more dan vmbo-ers. Ik kan je zeggen dat jullie brave borstjes zijn vergeleken met havisten ><
    Het heeft als nadelen dat de klas nooit echt een eenheid zal worden (tenzij je daar totaal niet mee zit), bij ons kwam het erop neer dat het een enorme kliekjesklas was. Maar goed, de hele school is een kliekjesschool dus zo verrassend was dat niet...


    No growth of the heart is ever a waste