• Ruw word ik op het hete zand geduwd. Een groepje mensen dringt zich om me heen, maar niet om me te helpen. “Pak aan!” schreeuwt iemand. Ik voel iets nats op mijn huid, het is zonnebrandcrème. Ik hou mijn armen beschermend voor mijn ogen, terwijl ik door iedereen word ondergespoten. “Word blank, vieze neger!” Gilt een meisje hoog. Ondertussen zit ik onder een vieze, dikke laag van witte zonnebrandcrème. Af en toen word ik geraakt door een lege fles, of schopt iemand zand over me heen en is niet bang om me met de voet nog even te raken. Mijn bikinitopje scheurt los en gelukkig gaan ze even later weg, mij snikkend achterlatend. Leuk, zo’n uitje met je klas.

    Zukaira komt net in een nieuwe stad wonen, aan de andere kant van het land. Ze laat haar vele vriendinnen achter om daar samen met haar moeder een nieuw leven op te bouwen, voor haar moeders nieuwe werk. Suki is bang dat ze veroordeeld word door haar stijl, die is namelijk behoorlijk anders dan normaal. Maar daar word ze niet op beoordeeld, maar op haar huidskleur.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Extra informatie:


    Hoofdpersoon: Floodlight
    Vriendin hoofdpersoon: Krullie
    Grootste pestkop (meisje): Tranquillity
    Grootste pestkop (jongen): Carnage
    Meeloper: XLightAngelX
    Nerd (meisje/jongen): vanessa94

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 9:59 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Vriendin hoofdpersoon
    Naam: Emma
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Kort krullend haar, haar stijl is gemixt van zwart met felle kleuren.
    Karakter: Emma is lief, schattig, vrolijk, te vertrouwen. Ze is niet populair, want ze doet anders dan andere en ziet er wat anders uit. Ze kan het vaak prima vinden met andere buitenbeentjes.
    Extra info: zou neit weten wta ik nog vertellen moe xD

    Ik hoop dat het zo goed is, ik heb al kei lang niet gesolliciteerd voor een rol ^^'

    Rol: Grootste Pestkop.
    Naam: Laure Fergusson
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto): http://images.teamsugar.com/files/upl1/0/3987/50_2008/1b8ce8afb52e2909_Taylor_Momsen.jpg
    Karakter: Brutaal, arrogant, koppig, spraakvaardig, eigenwijs, egoïstisch, rap op haar tenen getrapt, creatief,
    Extra informatie: Laure is zo arrogant geworden doordat haar moeder haar vroeger heeft laten gebruiken. Ze zat aan de drugs en aan de drank en zorgde totaal niet goed voor Laure. Daardoor hielden haar vele vriendjes soms wel eens de wacht voor haar en vielen haar op sexueel vlak lastig. Haar vader is op vroege leeftijd gestorven en andere familieleden heeft ze nooit gekend. Ze houdt van de vrienden die ze heeft, maar daar houdt het dan ook wel weer mee op. Ze heeft een afkeer voor zwarten omdat ze vindt dat ze van lagere afkomst zijn en mensen ze nog steeds als slaven mogen gebruiken net als vroeger. Ze mogen eens voelen hoe het harde leven is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 23:06 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    [/geeft bijna altijd dezelfde personage op :'D]
    Vijand.

    Grote pestkop, jongen

    Naam: Alex Specer.
    Leeftijd ; 16
    Karakter; Gemeen, vals, gluiperd
    Uiterlijk: Bruin warrig haar, dikke donkere wallen, bruine ogen, littekens rond de mond.
    Foto ; klik

    Extra;
    Alex heeft zijn littekens gekregen toen hij kind was, zijn vader was altijd agressief. Maar op een dag was hij nog agressiefer. Alex's moeder was bang en greep een keukenmes om haarzelf te verdedigen. Maar zijn vader nam het mes af en stak zijn vrouw dood. Toen kwam hij op Alex af en sneed zijn mond open. [/Geript van the Joker]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rol: meeloper
    Naam: Jesicca Zwarts
    Leeftijd: 16
    Foto:hier klikken <33
    Karakter: lief, slim, koppig, erg sarcastisch..
    Extra informatie: Jesicca is eigelijk een heel lief meisje maar vroeger werd ze gepest en omdat ze niet weer gepest wilt worden is ze een meeloper geworden..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet dat deze rol er niet bij zat maar ik heb een gave rol bedacht:

    Rol: populaire jongen
    Naam: Nick Jonas (alleen heeft hij hier geen band en is niet beroemd)
    Leeftijd: 16
    Foto: klikerdeklik
    Karakter: aardig, sarcastisch, slim, grappig, charismatisch
    Extra informatie: Nick Jonas is een populaire jongen. Maar hij word verliefd op ...(de hoofdpersoon) maar ... word erg gepest. Zal hij voor haar opkomen vanwege zijn liefde voor haar of niet?

    C.

    Rol: nerd (meisje)
    Naam: Kelsi Montez
    Leeftijd: 17
    Foto: hier is de foto <3
    Karakter: lief, kinderachtig, sirieus, verlegen, geheimzinnig
    Extra info: Kelsi is altijd al de nerd van de school geweest. Niemand gaat met haar om. Ze hoopt dat dat snel veranderd word want anders trek ze het niet meer. Ze word vooral gepest ondertussen gym en in de klas zit nooit iemand naast haar. maar goed, dat komt omdat knuffels, paarden en garfield sloffen je nou niet bepaald populair maken..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 0:24 ]

    Nog nodig? Anders claim ik de hoofdpersoon wel?

    Wtf heb jij Suki in jouw verhaal gedaan? o.o
    Privacy ofso?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 17:24 ]


    Don't walk away and leave without a reason.