• Ik heb het gevoel dat ik niet meer goed kan schrijven, telkens als ik wat probeer is het niet goed.Vroeger kon ik moeiteloos een hoofdstuk schrijven,maar nu kan ik het niet meer goed.
    Ik ben wel een tijdje weggeweest van quizlet,heeft het daarmee te maken?
    En,, Hebben jullie misschien wat tips om goed te kunnen schrijven?
    x


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    -Schrijf niet als je geen zin hebt, dan heeft het toch geen nut.
    -Probeer muziek te luisteren daar kan je vaak inspiratie uit krijgen.
    -Maak het je gemakkelijk en ontspannen dan komen de ideeën vanzelf
    -Lees een paar delen van je verhaal,zo komt je misschien nog op goede ideeën
    -Vraag aan lezers wat zij een goed idee vinden en kijk dan ofdat jij er iets mee kan doen


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    -Schrijf niet als je geen zin hebt, dan heeft het toch geen nut.
    -Probeer muziek te luisteren daar kan je vaak inspiratie uit krijgen.
    -Maak het je gemakkelijk en ontspannen dan komen de ideeën vanzelf
    -Lees een paar delen van je verhaal,zo komt je misschien nog op goede ideeën
    -Vraag aan lezers wat zij een goed idee vinden en kijk dan ofdat jij er iets mee kan doen

    Dankje.
    Maar ik zit boordevol ideeën, maar ik kan het niet goed verwoorden. Snap je? xd


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    merellicousx schreef:
    (...)
    Dankje.
    Maar ik zit boordevol ideeën, maar ik kan het niet goed verwoorden. Snap je? xd

    Awh ehm:
    -Schrijf het op Word ofzo een paar keer op maar telkens anders en de mannier die je het beste vind kies je dan (=


    The soul needs autumn.

    Zoiets heet dus een writersblock ='D Ik heb er persoonlijk veel ervaring mee. Gewoon veel muziek luisteren en vooral niet nadenken over het maken van zinnen fso.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    als je geen zin hebt, moet je het niet doen.. luister muziek, en laat het anders even een tijdje liggen, je komt er vanzelf wel op n_n