• [Mercy]en[Paris]zijn allebij zusjes. Ze zijn 17 jaar,en gaan nog allebij naar school. Terwijl [paris] de volkomen bitch op school uithangt. Cheerleader is,en dan nog eens de populairste die er rond loopt, is haar zus [Mercy],totaal anders. Ze is zowat het "zwarte schaap." van de familie. Terwijl [Paris] in hun ogen de perfecte dochter is. [Mercy] is zelf ook wel een geval apart. Ze is gesloten,terug getrokken en heeft een grote muur rond haar persoonlijkheid gebouwd. Lelijk is ze niet,ook al heeft ze een speciaal uiterlijk,iets mysterieus straalt ze uit. Ze is ook niet echt geliefd op school. En word vaak gepest,terwijl ze ineens geen goede reden hebben. Ze kennen haar niet. Maar dat komt waarschijnlijk door haar zus [Paris]. Die niets anders doet dan haar belachelijk maken. Tot er een nieuw meisje op school komt,waar ze verliefd op word. Een eigenschap dat ze niet wist dat ze het had. Ze viel zowel op het vrouwelijke als het mannelijke geslacht. Een tijdje heeft ze het geheim kunnen houden dat ze stapelgek loopt van het nieuwe meisje. Tot haar zus erachter komt. En naar mama en papa stapt,die er niet echt mee kunnen lachen. En het een schande voor de familie vind.

    Origineel/of niet?
    Doen/of niet?
    Titel?

    Rollen;
    Hoofdrol[mercy]; Decoy.
    Bitchi zus[Paris]; Truelover.


    Als je een rol wilt,gelieven het volgende hier onder in te vullen. [voor de zus & de hoofdrolspeelster mag er gerust een andere naam gebruikt worden,maar de leeftijd moet wel 17 zijn]
    -Naam:
    -Foto[let er wel op,dat het bij de personages past. Dus ik heb het liefst geen "scenes" & bekende].

    De eerste die zich voor een rol aanmeld heeft hem. Anders ga ik het mezelf gewoon te moeilijk maken^^

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 22:32 ]

    Ik wil de hoofdrol wel.
    Naam: Ann Renée.
    Foto: komt


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Foto.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil we der zus zijn:')
    -Naam: Paris (die vind ik wel leuk)
    -Foto:als die goed is?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 22:29 ]


    To The Stars Through Adversity

    Titels:
    De familie schande.
    The black sheep and the bitch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Titels:
    De familie schande.
    The black sheep and the bitch.

    Dankjoew,en je hebt hem he ^^

    Dankje liefje. : D
    Eerst dacht ik voor Titel nog:
    She's a beauty inside.
    of
    The still beauty and the bitch.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 22:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TrueLover schreef:
    ik wil we der zus zijn:')
    -Naam:Paris (die vind ik wel leuk)
    -Foto:als die goed is?

    Die is zeker goed ^^

    Decoy schreef:
    Dankje liefje. : D
    Eerst dacht ik voor Titel nog:
    She's a beauty inside.
    of
    The still beauty and the botch.

    Weetje,ik denk dat ik die eerste pak,die is wel leuk ^^ En graag gedaan hoor ö Ik hoop alleen dat hij goed genoeg is en ik jullie niet teleur ga stellen,voor de mensen die er dan in voor komen -_-'

    Oké, en ik vind dat jij altijd leuk schrijft dus je zal mij niet telleur stellen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    joh je schrijft altijd leuk,
    dus dit word vast ook leuk;)


    To The Stars Through Adversity

    En nu moet iemand anders snel die andere rol nemen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zeg je het als hij er is?


    To The Stars Through Adversity

    Ik wil de abv en mede popu meid en cheerleader ding blabla zijn van Paris

    Naam: Sterre
    Foto: Klik.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Ik wil de abv en mede popu meid en cheerleader ding blabla zijn van Paris

    Naam: Sterre
    Foto: Klik.

    Ok,ik zal je er nog wel in laten voorkomen dan :).