• Hai:)
    Nja, hieronder staat uitleg over mijn storie. I hope you like it(flower)

    Dit verhaal gaat over Sally. Ze verliest haar beste vriendin - Freya - door zelfmoord. Doordat ze haar gevoelens opkropt kan ze haar dood niet verwerken. Ze ontdekt dat ze Freya weer ziet als ze pijn heeft, en daardoor krijgt ze ee ernstige vorm van zelfmutilatie. Als ze zichzelf bijna vermoord laten haar ouders haar opnemen in een kliniek.
    Zal ze de dood kunnen verwerken, of krijgt ze nog meer last op haar schouders?

    LET OP! In dit verhaal kunnen heftige dingen in zitten. Ik weet niet van iedereen wanneer het verhaal begrijpbaar en/of niet te heftig is. De leeftijd staat op 12+ omdat ik het verhaal ook weer niet voor alle leeftijden vind. In ieder geval: Stel je eigen grens!

    (sorry, geen link. Klik maar op mijn gebruikersnaam ofzo:Y))

    xoxo Ilja

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 20:12 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Onzin, ik heb op mijn 9e mijn vader verloren, dan begrijp je het heus wel.

    Waarom zou het moeilijk te begrijpen zijn als je jonger ben dan 12 ?
    Ik verloor mijn papa (allez hij leeft nog maar liet mij en m'n zus in de steek) op mijn 9e ? 1O ?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 20:00 ]


    I found myself in Wonderland.

    Dat kan voor iedereen verschillend zijn;) Maar kan inderdaad fout zijn hoor. Ik vind het altijd lastig om zo'n grens te stellen, vandaar dat ik er eigenlijk ook onder had gezegd dat je je eigen grens moet stellen. Maar dat zal ik even veranderen;)


    To live would be an awfully big adventure