• Ik heb het over die zwarte weduwe -spin- die hier ingeburgerd kan worden.


    Die komen naar hier via oldtimers. Heb ik op de radio gehoord.

    Maar als die echt naar hier komen ga ik dood hoor. Ik heb zo'n erge spinnenfobie.


    We'll never be as young as we are tonight

    Het allereerste exemplaar in Europa dook op in Tervuren (België ) in 1967.
    Te laaaaaat. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:51 ]

    Ik heb ook een erge spinnenfobie =S, ik sterf dus met je mee :]

    Aaahh jij arm kind!,Ik heb dat ook echt erg al voor het kleinste spinnetje ben ik bang.

    Kickson schreef:
    Ik heb ook een erge spinnenfobie =S, ik sterf dus met je mee :]


    Gaan we van een brug springen? :]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga ook dood dan, wees daar maar zeker van. En al héélemaal als die vioolspin zich hier durft te vertonen. Sinds die topics vandaag begin ik helemaal te freaken als ik een spin zie of een donkere kamer in moet. Of ergens iets moet oprapen in een klein hoekje of gewoon op de grond. Het wordt een martelende dag voor me vandaag en ik hoop dat ik het morgen al weer wat vergeten ben, want anders oO


    What you see, is what you get.

    Serieus, dan kunnen ze me in een instelling steken hoor. :|

    Derilium schreef:
    Ik ga ook dood dan, wees daar maar zeker van. En al héélemaal als die vioolspin zich hier durft te vertonen. Sinds die topics vandaag begin ik helemaal te freaken als ik een spin zie of een donkere kamer in moet. Of ergens iets moet oprapen in een klein hoekje of gewoon op de grond. Het wordt een martelende dag voor me vandaag en ik hoop dat ik het morgen al weer wat vergeten ben, want anders oO

    Vioolspin? Omg was da? Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    JoinThaClub.(cat)


    everything, in time

    ik sluit me op in mijn kamer:|


    Love is the movement <3

    Prodigy schreef:
    Serieus, dan kunnen ze me in een instelling steken hoor. :|


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dan vlieg ik naar de ruimte. In een instelling kan nog steeds een spin zitten, in je kamer ook. In de ruimte niet! (:
    Dude, ik ben als de dood voor spinnen. En zeker nu, doordat ik zo stom ben geweest om spinnen op te gaan zoeken op internet. >-<


    You'll never dream alone. <3

    Kickson schreef:
    Ik heb ook een erge spinnenfobie =S, ik sterf dus met je mee :]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Allied schreef:
    (...)

    Gaan we van een brug springen? :]


    Ja ok, gillend van een brug springen, recht een rivier in, daar zitten geen spinnen :]

    Kickson schreef:
    Ik heb ook een erge spinnenfobie =S, ik sterf dus met je mee :]

    Ik denk dat de helft,zelfs meer als de helft. Van Quizlet doodga. Ik leef met u mee x).