• Ik heb net een bandje ontdekt dat ik nog niet kende en ik vind hun eigenlijk best goed maar niet wauw.

    Ze heten The Maine en John, Garrett en Kennedy zijn sexy :9~

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 19:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Mehh, ik vind ze wel redelijk. :') Niet wooow.
    Ik downloadde een albumpje van hun ff geleden en ik luister er af en toe naartoe. Er zijn veel betere bands vind ik :')

    Endeavor schreef:
    Mehh, ik vind ze wel redelijk. :') Niet wooow.
    Ik downloadde een albumpje van hun ff geleden en ik luister er af en toe naartoe. Er zijn veel betere bands vind ik :')
    Deelt jou mening :9~


    Only losers can act the way you do

    Haha, ze zijn oud maar nog steeds leuk (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    the maine is goed.
    alleen again, jammer dat er weer topics geopent worden over niet zo bekende bandjes. laat mensen zelf hun bandjes zoeken (:
    -no offence though-


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    the maine is goed.
    alleen again, jammer dat er weer topics geopent worden over niet zo bekende bandjes. laat mensen zelf hun bandjes zoeken (:
    -no offence though-
    Hoe bedoel je? ;o


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Hoe bedoel je? ;o

    Ik denk dat ze bedoelt dat jij de Qtjes nu The Maine laat kennen en dat ze dat wat lame vindt omdat men zelf zijn muziek moet ontdekken, am I right?

    Endeavor schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelt dat jij de Qtjes nu The Maine laat kennen en dat ze dat wat lame vindt omdat men zelf zijn muziek moet ontdekken, am I right?

    Ja.
    Ik bedoel. Als ze het leuk zouden vinden, zouden ze het probably zowizo al gevonden hebben.
    Nu gaat het, dat mensen het gaan luisteren, omdat vaak de rest het luisterd enzo. pretty annoying


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja.
    Ik bedoel. Als ze het leuk zouden vinden, zouden ze het probably zowizo al gevonden hebben.
    Nu gaat het, dat mensen het gaan luisteren, omdat vaak de rest het luisterd enzo. pretty annoying
    Oké, ik snap je, sorry :x


    Only losers can act the way you do

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja.
    Ik bedoel. Als ze het leuk zouden vinden, zouden ze het probably zowizo al gevonden hebben.
    Nu gaat het, dat mensen het gaan luisteren, omdat vaak de rest het luisterd enzo. pretty annoying
    Maar langs de andere kant: niet iedereen vindt op 1 2 3 een band naar hun smaak, zoals ik. Ik had het per ongeluk aan geklikt op youtube en als je namen van bands weet kun je ze eens gaan luisteren en dan oordelen of je ze goed vind of niet :x


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Oké, ik snap je, sorry :x

    Is niet erg (:
    Het is alleen mijn mening x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conscious schreef:
    (...)Maar langs de andere kant: niet iedereen vindt op 1 2 3 een band naar hun smaak, zoals ik. Ik had het per ongeluk aan geklikt op youtube en als je namen van bands weet kun je ze eens gaan luisteren en dan oordelen of je ze goed vind of niet :x

    njaa vaak krijg je van die tokio hotel fans, die er dan naar gaan luisteren enzo, als je het op sites zoals deze zet.
    en dan krijg je van die hysterische obsessede mensen enzo.
    en dan moet je de heletijd vanalles over ze aanhoren.
    dat is echt zoooo irritant.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conscious schreef:
    (...)Maar langs de andere kant: niet iedereen vindt op 1 2 3 een band naar hun smaak, zoals ik. Ik had het per ongeluk aan geklikt op youtube en als je namen van bands weet kun je ze eens gaan luisteren en dan oordelen of je ze goed vind of niet :x


    ik wel hoor.Ik heb zo stuk of 90 bands gevonden die ik erg leuk vind.Allemaal dankzij youtube, en ik heb al die bands op zo'n kwartier gevonden (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Kende ik al, zijn best wel leuk. :9~

    prettyfly schreef:
    (...)

    ik wel hoor.Ik heb zo stuk of 90 bands gevonden die ik erg leuk vind.Allemaal dankzij youtube, en ik heb al die bands op zo'n kwartier gevonden (:
    wil je er een paar doorsturen in een pb ofzo ;x


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)wil je er een paar doorsturen in een pb ofzo ;x

    zoek gewoon een band die jij leuk vind op youtube, en kijk bij gerelateerde.
    vaak staan er dan bandjes bij van hetzelfde genre.


    The economy is suffering, let it DIE!