• Ik heb net nieuwe foto's upgeload, en zou graag jullie mening horen, sommige zeggen dat ik model moet worden omdat mijn foto's, mooi enzo zijn . Maar ik weet het niet, willen jullie eens kijken en zeggen wat jullie er van vinden
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=133607
    en
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=133607

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 16:06 ]

    Even kijken n.n

    Ik vind ze mooi, maar ik zie je niet echt als model :X


    -

    een model is meer als mooie foto's, maar ik vind de foto's wel mooi :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dé foto's zijn wel mooj.Mààr model ziekker ook niej direct in :X


    My friends are my estate.

    Blondiepants schreef:
    Ik vind ze mooi, maar ik zie je niet echt als model :X


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je lang genoeg bent, geef ik je de voordeel van de twijfel.

    Nummer 2 is het beste


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind ze mooi

    xdD


    Music Is My Firts Love And It Will Be My Last

    Nou, veel van die foto's zijn bijgewerkt waardoor ik moeilijk een echt beeld van je kan krijgen. So.. I can't really tell :]


    No growth of the heart is ever a waste

    't zijn gewoon niet echt modellenfoto's, maar dat betekent niet dat je geen model kunt worden. Dat kan je pas zien als je wat meer model-achtige foto's maakt:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Meestal is iemand mooier op een foto als in het echt met bewerking enzo. Maar over jou: Ik zie alleen je hoofd dus ik weet het niet.


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    Meestal is iemand mooier op een foto als in het echt met bewerking enzo. Maar over jou: Ik zie alleen je hoofd dus ik weet het niet.

    Ik zie er vaak lelijker uit op foto's .
    En ik bewerk mijn foto's niet, die foto's zijn met de webcam getrokken, en ik had mijn beeld in het zwart -wit gezet dus ja, ik heb er niets aangedaan.

    Aurelia schreef:
    Nou, veel van die foto's zijn bijgewerkt waardoor ik moeilijk een echt beeld van je kan krijgen. So.. I can't really tell :]


    En ik bewerk mijn foto's niet, die foto's zijn met de webcam getrokken, en ik had mijn beeld in het zwart -wit gezet dus ja, ik heb er niets aangedaan. Sommige zijn gewoon van kleur verandert, van kleur naar zwart-wit of van zwart-wit naar kleur, dat is het enige bewrrking dat ik aan mijn foto's doe

    op de 1ste foto lijkt je op gaga.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Kickson schreef:
    (...)

    En ik bewerk mijn foto's niet, die foto's zijn met de webcam getrokken, en ik had mijn beeld in het zwart -wit gezet dus ja, ik heb er niets aangedaan. Sommige zijn gewoon van kleur verandert, van kleur naar zwart-wit of van zwart-wit naar kleur, dat is het enige bewrrking dat ik aan mijn foto's doe

    Oh ><
    Ja, ik vond ze wat.. vaagjes. Ik dacht dat je ze had gefaded of geblurred or something like that. Maar die webcam verklaart 't wel ja :]


    No growth of the heart is ever a waste