een paar vriendinnen ( ook th fan's ) hebben we gezegt dat bill vroeger rokken van zijn ma moest dragen . weet iemand of het waar is? want ik zie bill persoonlijk nog niet in rokjes rondlopen
-
9 dec 2007 - 13:269 dec 2007 - 13:30
Haha , dat zou wel grappig zijn
Maar ik denk niet dat Bill dat moest , Ik heb hem wel al eens op een foto in een rok gezien ( hij was 12 volgens mij ) Maar dat was op een optreden en wss hoorde dat bij de act ofzo ...9 dec 2007 - 13:43Haha , dat zou wel grappig zijn
Maar ik denk niet dat Bill dat moest , Ik heb hem wel al eens op een foto in een rok gezien ( hij was 12 volgens mij ) Maar dat was op een optreden en wss hoorde dat bij de act ofzo ...
heb je die foto nog? wil da wel ens zien9 dec 2007 - 16:07
toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook9 dec 2007 - 20:06
toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook
bill in rok(lol) of tom9 dec 2007 - 21:27lijk wel lol maar volgensm ij is dat niet zow
Here I Am
26 jan 2008 - 15:53tja een rok gaat voor mij echt te ver!!
omdat hij make-up droeg enzo werdt hij daarmee gepest maar hij trok er nieks van aan en d8 als ik dit kan waarom kan ik ook geen rok dragen dat heeft hij een keertje gedaan maar vondt het niet lkkr zitten dus deed hij dat niet meer!!!
best wel raar gelukkig doet hij dat niet meer:D29 jan 2008 - 21:52tja een rok gaat voor mij echt te ver!!
omdat hij make-up droeg enzo werdt hij daarmee gepest maar hij trok er nieks van aan en d8 als ik dit kan waarom kan ik ook geen rok dragen dat heeft hij een keertje gedaan maar vondt het niet lkkr zitten dus deed hij dat niet meer!!!
best wel raar gelukkig doet hij dat niet meer:D30 jan 2008 - 13:11Dat is inderdaad waar, maar dat zou je wel moeten weten als TH-fan. Hij heeft inderdaad zelfs een tijd rokjes gedragen! Maar zo heeft hij meerdere aparte dingen uitgeprobeerd, maar ze daarna maat laten zitten. Bron: Fansites
12 feb 2008 - 11:52lykt me moeilyk te geloven
BAM!
12 feb 2008 - 18:24
toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook
tom ook?
TH = SEXY SEXY
LÓL12 feb 2008 - 19:12ergens stond dat hij een week een rok heeft gedragen om te kijken hoe dat stond maar dat zou ook wel niet waar zijn...
Je moet worden wie je bent.
17 feb 2008 - 12:18ergens stond dat hij een week een rok heeft gedragen om te kijken hoe dat stond maar dat zou ook wel niet waar zijn...
das een beetje waar vologens mij, hij had make-up op, en toen dacht hij; waarom kan ik dan geen rokjes en nagellak. Maar na een week deed ie geen rokken meer aanJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
17 feb 2008 - 17:04buh, voor mij mag Bill zelfs een string dragen, hij blijft lekkr! <3
18 feb 2008 - 12:4818 feb 2008 - 18:24