Ik ben echt zwaar over de zeik en overstuur.
Mijn moeder heeft een hekel aan onze hond, omdat ze niet goed luisterde. Terwijl dat nu wel minder is. En ze loopt de hele tijd te dreigen dat ze haar weg wilt doen.
Maar net was blijkbaar de druppel. Mijn neefje zat op de grond iets te eten, en Isis (de hond dus) pakte het weg, want hij had het op de grond gelegd. Like, dat doen zo veel honden. Maar mijn moeder werd opeens zó boos! Ik probeerde nog te zeggen van 'mam laat, ik straf haar wel', maar ze liep achter haar aan naar buiten waar ze haar bij haar nek pakte en haar bek open trok. Dat is op zich nog niet zo erg, maar wat ze erbij zei: 'Kuthond, vuile kankerhond, ik maak je kapot!'. Ik was gewoon bang van haar! en toen had ik haar weggeduwd om Isis vlug in haar hok te doen, riep ze 'dat kutbeest gaat naar buiten en komt hier niet meer binnen! Deze week nog gaat ze weg'. Toen ben ik tegen haar gaan schreeuwen en heb ik Isis toch in haar hok gedaan.
Help alstjeblieft, ik weet echt niet wat ik moet doen! Ik sta op het punt om gewoon met Isis te gaan lopen en deze nacht niet meer terug te komen, en als ze haar wegdoet loop ik weg.
Edit: You know what, ik ga gewoon weglopen. En ik hoop dat ze dood neer flikkert van verdriet. Byez.
[ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 20:18 ]
Everything means nothing, if I ain't got you.