Een vriendin van mij is ook fan, en das wel gezellig om met haar erover te praten enzow.
Maar al de rest moet TH niet... Nja, ze zeggen zo wel dingen van 'gay' enzo, de gewone dingen die iedereen zegt als ze hun niet kennen eigenlijk. Maar ze bedoelen dat maar om te lachen, ik bedoel, ze gaan me daar niet écht mee uitlachen. Ze menen wel wat ze zeggen, maar ik zeg dan altijd van: niet waar, je kent ze niet, zwijg toch gewoon... Dus gwn kleine discussies, maar ze vinden het normaal dat ik hun muziek goed vind, en ze kakken me er niet voor uit ofzo.
Dan hebben we nog het andere soort. Ik zeg nooit van: hé, ik ben fan van TH, jij ook? Want allé ja, je zegt toch ook niet: hé, ik ben fan van Evanescence ofzo. Ik zeg dat gwn niet, tenzij ze het vragen. Dus ik verberg het ook wel niet ofzo.. Maar ja, sommige geven er heel slechte reacties op, en zun negeer ik gewoon en scheld er eens wat tegen enzo. Er zijn er die het normaal vinden (ik hou van die kinders!) en nog andere bekijken je raar en gaan gewoon weg fzo Echt, ik wist niet dat muzieksmaak (het gaat dan over 1 band) zoveel kon uit maken ...
I did not hit you. I just high-fived your face.