• IAN - RIGHT NOW.
    Dit is ernstig.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Langs de ene kant vind ik het erg -je ziet direct dat hij gehandicapt is. Maar langs de andere kant is het gewoon erg dat hij dit op internet zet o.o


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    Langs de ene kant vind ik het erg -je ziet direct dat hij gehandicapt is. Maar langs de andere kant is het gewoon erg dat hij dit op internet zet o.o

    Ja, als je gehandicapt bent, en ook niet kan zingen, dan... zet je dat niet op internet x'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hij heeft ook een ander filmpje, oja deze. En toen was ik dus op school met een vrienden groep stiekem op de laptop, hadden we het geluid nog keihard aan staan. Dus de hele klas had de slappe lach. Ook ik kon mijn lach natuurlijk niet inhouden, maar vond het wel heel sneu voor hem.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind die reacties nergens op slaan, hij is geen zang talent ze zeggen het alleen maar omdat hij het down syndroom heeft --' Zeg dan gewoon helemaal niks..

    ik vind hem er heel eng uitzien,en zingen kan hij ook niet.
    maar de mensen hebben meelij met hem,en daarom schrijven ze zo'n commentaren.


    everybody needs a song.

    ik vind het schattig,
    maar goed ik ben ook opgeroeid met dat soort mensen.
    en ik vind dat hij het nog best goed doet,
    met de uitspraak en dan nog het zingen.
    want das nog best moeilijk voor die mensen


    To The Stars Through Adversity

    Ik vind het stiekem vreselijk dat hij het op internet zet. Maar aan de andere kant vind ik het nog al sneu voor hemzelf en dapper dat hij het durft. ;x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 13:20 ]


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    De meeste reacties gaan erover. ><
    Je moet hem niet gaan uitschelden ofzo, maar eerlijk zijn mag wel. ><
    Maar ik vind het goed dat hij filmpjes op Youtube zet, want tegenwoordig krijg ik het idee dat je alleen filmpjes op Youtube mag zetten als je mooi bent. ><

    Defiance schreef:
    Ik vind het stiekem vreselijk dat hij het op internet zet. Maar aan de andere kant vind ik het nog al sneu voor hemzelf en dapper dat hij het durft. ;x

    Boyiloveyou schreef:
    ik vind hem er heel eng uitzien,en zingen kan hij ook niet.
    maar de mensen hebben meelij met hem,en daarom schrijven ze zo'n commentaren.
    ja doet me denken aan een aflevering van southpark ;o

    Misschien vind hij het wel leuk om zo te zingen ? Er zijn zovele filmpjes waar mensen niet kunnen zingen, maar dat is blijkbaar niet erg omdat ze 'mooi' zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    En toen dat ik er vorig jaar een topic over maakte over die jongen kreeg ik langst alle kanten slechte reacties.

    Silhouettes schreef:
    De meeste reacties gaan erover. ><
    Je moet hem niet gaan uitschelden ofzo, maar eerlijk zijn mag wel. ><
    Maar ik vind het goed dat hij filmpjes op Youtube zet, want tegenwoordig krijg ik het idee dat je alleen filmpjes op Youtube mag zetten als je mooi bent. ><


    Is dat dan niet zo? o.o
    Nee, je hebt wel gelijk. Overlaatst zag ik een filmpje van een meisje, die aan het zingen was. Oké, ze zag er niet uit, maar dat is geen reden om dat meisje af te kraken omdat ze 'lelijk' is. Serieus, dat kind kon echt goed zingen. En meer dan de helft van die reacies ging over haar uiterlijk dan over haar stem. --'
    Ze zette toch het filmpje op YouTube voor haar stem en niet voor haar uiterlijk? Oo


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Is dat dan niet zo? o.o
    Nee, je hebt wel gelijk. Overlaatst zag ik een filmpje van een meisje, die aan het zingen was. Oké, ze zag er niet uit, maar dat is geen reden om dat meisje af te kraken omdat ze 'lelijk' is. Serieus, dat kind kon echt goed zingen. En meer dan de helft van die reacies ging over haar uiterlijk dan over haar stem. --'
    Ze zette toch het filmpje op YouTube voor haar stem en niet voor haar uiterlijk? Oo

    Inderdaad, je hebt ook zo iemand die vlogs maakt, en die ziet er nu niet echt geweldig uit, en de meeste comments gaan over zijn uiterlijk. Boeien hoe die eruit ziet, daar gaat het toch niet over? ><
    Ik word er schijtziek van.

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Inderdaad, je hebt ook zo iemand die vlogs maakt, en die ziet er nu niet echt geweldig uit, en de meeste comments gaan over zijn uiterlijk. Boeien hoe die eruit ziet, daar gaat het toch niet over? ><
    Ik word er schijtziek van.


    En dan lopen ze te klagen dat de mensen veel te onzeker zijn over zich zelf. Wij zijn de mensen die veroorzaken dat ze onzeker zijn. ;x


    You'll never dream alone. <3