• Ik moet er de laatste tijd steeds vaker aan denken. Toen ik nog jonger was, dat ik helemaal gek van Shakira was -Echt nog veel erger als alle bands die ik tof vind bij elkaar-. Juist nu nu ze weer terug komt en zich helemaal heeft geperfectioneerd tot hoe de media en Hollywood haar wil hebben moet ik weer denken hoe gek ik op haar en haar muziek was.

Underneath Your Clothes

Mijn eerste albums die ik van haar kreeg op mijn 12e of 13e –weet niet meer precies hoe oud ik was- verjaardag waren de Spaanstalige en natuurlijk Laundry Service. Ik vond ze helemaal te gek en nu ik die nieuwe muziek zie en hoor –die ik echt niet mooi vind- ben ik weer mijn oude cd’s gaan opzoeken en gaan luisteren. Het is net alsof ik de oude Shakira weer helemaal her ontdekt heb.

En ik moet ook weer terug denken aan het concert waar ik toen heen ben geweest. Het was mijn eerste concert, en volgens mij ook haar eerste in Nederland –weet ik niet zeker- en het was prachtig en geweldig. Toen ik die leeftijd had was het nog niet helemaal normaal dat jongeren ieder weekend naar een concert of festival gaan zonder ouders etc. Dus het was gewoon letterlijk de hemel voor mij op dat moment. Na de show hebben we haar opgewacht en ondanks alle security nam ze toch de tijd om ons te bedanken dat we op haar wachtte en haar supporte. Een knuffel van iemand heeft serieus, toen ik nog jong was, nog nooit zoveel voor me betekend als toen zij me er een gaf. Ze was echt onwijs lief en geweldig!

Ik vind het jammer dat Shakira zo verandert is, maar het is wel heel erg goed voor haar carrière waarschijnlijk. Dus ergens is het wel een goede zet. Maar toch.. Ik mis de oude Shakira.

So now my question to you guys. Misschien is de oude shakira wat meer van voor jullie tijd –voor sommige dan- Maar wat is het voor jullie? De oude shakira –denk aan Ojos Asi , Underneath your clothes, Whenever Wherever, etc.- of de nieuwe Shakira? Dus haar duet met Beyonce & She wolf – Meer nummers ken ik eigenlijk niet, omdat het gewoon echt mijn smaak niet meer is -

[ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 17:30 ]

Wie du mir, so ich dir.

Shakira is echt veranderd, inderdaad. Als ik nu de muziek luister begrijp ik niet waarom ik haar vroeger geweldig vond.
    Maar ik begrijp het toch wel. Vroeger was ze anders. Veel leukere liedjes, en echt 'Shakira'-stijl. 'She Wolf' vind ik echt niet bij haar passen.
    Ik ben ook naar een concert van haar geweest in 2007, en dat was zo geweldig. Ze deed het heel leuk, echt, het was super.
    Voor mij is het de oude. Zeker weten. Zo ben ik fan van haar geworden.

-

Esmaye schreef:
    Shakira is echt veranderd, inderdaad. Als ik nu de muziek luister begrijp ik niet waarom ik haar vroeger geweldig vond.
    Maar ik begrijp het toch wel. Vroeger was ze anders. Veel leukere liedjes, en echt 'Shakira'-stijl. 'She Wolf' vind ik echt niet bij haar passen.
    Ik ben ook naar een concert van haar geweest in 2007, en dat was zo geweldig. Ze deed het heel leuk, echt, het was super.
    Voor mij is het de oude. Zeker weten. Zo ben ik fan van haar geworden.
    Je had haar in 2002 is moeten zien, toen vond ik haar écht op haar geweldigst :'D -droomt weer helemaal weg-

Wie du mir, so ich dir.

Whenever Whatever, blijf ik echt fantastisch vinden :Y)

Never run out of reasons to smile...

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Je had haar in 2002 is moeten zien, toen vond ik haar écht op haar geweldigst :'D -droomt weer helemaal weg-

Hahah, toen was ik vijf. :Q

-

Qua liedjes vind ik beide 'tijdperken' goed, maar inderdaad, als het om haar persoonlijkheid gaat, heb ik liever de Oude Shakira. (:

Ik vind de oude Shakira leuker maar het duet met Beyoncé vind ik wel oké, maar de rest van haar nieuwe nummer niet. Geef mij maar de oude Shakira.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.