• Hoi iedereen ik ben van plan om binnenkort, precies op 1 september, een briefpakket op te sturen naar Jackson Rathbone, met vraagjes en berichtjes van zijn fans hier op Quizlet :].
    Ik ga de actie ook zetten op Netlog en misschien MySpace. Hier in deze blog kun je , als je een vraag of ene boodschap hebt voor Jackson, je bericht hier achterlaten, liefst al in het Engels met je naam of bijnaam, dan print ik het af en steek ik het bij mijn pakket dan weet Jackson dat hij hier in België veel fans heeft. Dus drop hier maar je lieve berichtje en vraagjes en ik zorg dat hij die krijgt, als ik een respons krijg (dat zal ik zeker wel krijgen als hij ziet hoeveel moeite ik heb gedaan voor alles wat in dat pakket steekt) dat plaats ik een foto van de respons hierop, en zal ik zien of hij op jouw vraag of bericht ook heeft geantwoordt en zal ik het je laten weten ;]. Ok? Zoja plaats hier je berichtje ;]
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=6072

    Wacht een berichtje like this:

    Hi Jackson, I think your a realy good vampire. (nerd)
    Nee sorry, ik wil meedoen dus ik ga ff nadenken ^^

    Ik wil meedoen!
    Alleen weet ik nog gen bericht ><


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Conspiracy schreef:
    Wacht een berichtje like this:

    Hi Jackson, I think your a really good vampire. (nerd)
    Nee sorry, ik wil meedoen dus ik ga ff nadenken ^^




    Ja zoiets kun je schrijven x]
    denk maar eens goed na ;] en laat mij weten als je iets hebt ;]
    x

    Freakdog schreef:
    Ik wil meedoen!
    Alleen weet ik nog gen bericht ><



    Denk na, wat heb je hem eens willen vertellen, je kunt hem zeggen dat hij een goede zanger is of een goed acteur, of dat je hem knap vind ;]
    Stuff like that.
    Laat mij iets weten als je weet wat je wilt zeggen ;]
    x