• Met dat ding bedoel ik m'n gsm. Ik wou gisteren wat video's kijken van daarop en ik kon gewoon niet in die map want m'n gsm liep steeds vast en toen ik er ein-de-lijk in zat, zaten er helemaal geen video's meer in! :o
    Ook wilde ik eens proberen om de batterij er opnieuw in te steken, kreeg ik dat onding aan geen kanten open.
    wtf? brol. (._.)

    Wat een kutding, ik snap dat je daar gek van wordt.
    Misschien tijd voor een nieuwe? Of heb je net een nieuwe? ^^


    -

    o.o
    Ah, dat is raar.
    Ik heb er gister heel lang over gedaan om een nummer in te voeren, want in dat nummer stond een + en dat lukte maar niet ><
    Maar uiteindelijk is het wel gelukt, met veel hulp xd

    Esmaye schreef:
    Wat een kutding, ik snap dat je daar gek van wordt.
    Misschien tijd voor een nieuwe? Of heb je net een nieuwe? ^^

    Sinds november :X Maar ik heb er in april ofzo per ongeluk op gaan lopen, hij viel uit m'n zak en ik zette nou net m'n voet erop, maar er was niks mis mee. ._. En ik heb geen geld voor een nieuwe ;x
    -spaart voor iPod Classic-

    xDREIST schreef:
    o.o
    Ah, dat is raar.
    Ik heb er gister heel lang over gedaan om een nummer in te voeren, want in dat nummer stond een + en dat lukte maar niet ><
    Maar uiteindelijk is het wel gelukt, met veel hulp xd

    Hoe raar oô

    Waat voor 'n gsm heb je dan?

    Endeavor schreef:
    (...)
    Hoe raar oô

    Ja :X
    Ik kon echt wel de grond in zakken, want later kwam ik (ofja, dankzij Nicky) er ook nog achter dat er gewoon een plusje stond op het toetsenbord =='
    Maare, als ik jou was zou ik eens terug naar de winkel gaan? Want dit is niet echt heel normaal, lijkt mij n.n

    Conspiracy schreef:
    Waat voor 'n gsm heb je dan?

    Samsung J700, denk ik. :')

    xDREIST schreef:
    (...)
    Ja :X
    Ik kon echt wel de grond in zakken, want later kwam ik (ofja, dankzij Nicky) er ook nog achter dat er gewoon een plusje stond op het toetsenbord =='
    Maare, als ik jou was zou ik eens terug naar de winkel gaan? Want dit is niet echt heel normaal, lijkt mij n.n

    Haha, ja indd. :') Bij de nul toch? ;D
    En nouu, dan gaan ze toch zeggen dat het is omdat ik 'm heb laten vallen énal. ;D

    Endeavor schreef:
    (...)
    Samsung J700, denk ik. :')

    Oh zo'n gsm. Een vriendin van mij had die ook en ze had er ook problemen mee.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Oh zo'n gsm. Een vriendin van mij had die ook en ze had er ook problemen mee.

    Mehh, kutding. (._.)

    Endeavor schreef:
    (...)
    Haha, ja indd. :') Bij de nul toch? ;D
    En nouu, dan gaan ze toch zeggen dat het is omdat ik 'm heb laten vallen énal. ;D

    Uhu :X x'D
    Kun je dat dan zien aan je telefoon? Anders moet je dat er gewoon niet bijzeggen :Y)

    xDREIST schreef:
    (...)
    Uhu :X x'D
    Kun je dat dan zien aan je telefoon? Anders moet je dat er gewoon niet bijzeggen :Y)
    Ja, er zit een deuk op de achterkant. ;D

    Endeavor schreef:
    (...)Ja, er zit een deuk op de achterkant. ;D

    Hmm... dat is wel jammer x.o
    Dan weet ik ook niet wat je kunt doen x.x

    Zou het eigenlijk ook aan de geheugenkaart kunnen liggen? Want die doet ook wat maft. oô

    Ik zou ook zin hebben om die tegen de muur te smijten :Y)


    Happiness hit her like a train on a track