• De Amerikaanse koffieketen Starbucks gaat later dit jaar een winkel openen in het Centraal Station van Antwerpen. Dat blijkt uit een gezamenlijke mededeling van het bedrijf, de NMBS-holding en Autogrill. Het gaat om de eerste winkel buiten de luchthaven van Zaventem, waar Starbucks reeds verschillende verkooppunten heeft.

    Starbucks streeft ernaar 'op vooraanstaande internationale reizigerskruispunten' aanwezig te zijn en het Centraal Station van Antwerpen beantwoordt aan die criteria, zo blijkt.

    Ook de NMBS holding is al geruime tijd bezig stations om te vormen in winkel- en ontmoetingsplaatsen. 'Momenteel zijn er meer dan 320 winkels in de stations en dat aantal blijft stijgen', staat in het persbericht.


    Bron : Het nieuwsblad.

    OE OE ^^ wat ben ik blij, moet ik ni na zaventem ervoor :)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 19:41 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ze hebben een test gedaan en de 2 mensen van die test over Starbucks het mins lekker,sorry maar dat vond ik zo hip omdat dat echt Starbucks drinkers waren.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Ze hebben een test gedaan en de 2 mensen van die test over Starbucks het mins lekker,sorry maar dat vond ik zo hip omdat dat echt Starbucks drinkers waren.
    Ik snap je uitleg niet ._.


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Ik snap je uitleg niet ._.

    Ik snap het ook ni :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb dat bij editie nl gezien dat die er was en toen deden ze die test en daar moest ik weer aan denken en ik vond dat hip omdat die 2 echte Starbuks drinkers waren.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Ik heb dat bij editie nl gezien dat die er was en toen deden ze die test en daar moest ik weer aan denken en ik vond dat hip omdat die 2 echte Starbuks drinkers waren.
    Welke test? x:


    Only losers can act the way you do

    EN UTRECHT CENTRAAAAL <3333


    blame the bully.

    CherryLoser schreef:
    (...)Welke test? x:

    Dat was toen er 1 in Utrecht centraal was bij editi nl


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Hahah ik was gister nog op Antwerpen Centraal :3 maar er komt er toch een op Leiden Centraal in NL. Dan ga ik er echt elke dag heen ofzo :3 -heheh geintje, zoveel geld heb ik niet o.o-


    There are several things that I have been doing wrong.

    Willom schreef:
    EN UTRECHT CENTRAAAAL <3333

    Dat is niet zo heel dichtbij ons hoor x'D
    Maar alleen wel chill als je naar Tivoli gaat though.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Dat is niet zo heel dichtbij ons hoor x'D
    Maar alleen wel chill als je naar Tivoli gaat though.

    Maar het is Nederland, das al heel wat.
    En in het najaar is Amsterdam aan de beurt. ^^


    blame the bully.

    Dat boeit me niet, in Nederland (A)
    Het moet hier meer in België komen ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Leuk!^^ vind het best wel laat, in Berlijn vond je er zelfs gewoon in de stad ._.
    Maar ach at least hier komt er eentje dicht in de buurt, en 'k ga vaak naar Antwerpen^^.
    'k snap alleen niet waarom ze dan niet Brussel-zuid ofzo pakken, dat is toch ook zo'n internationaal ding?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als ik op Schiphol ben, zit ik daar altijd. 8]


    -

    JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, EINDELIJK.

    Ik ga gewoon elke dag in een kwartiertje met de bus naar ACentraaaaaaaal.

    Oehoeeh, oehoeeh, oehoeeh! Het werd tijd ook hoor. Muha, heeft die Facebook group toch nog niets uitgemaakt. :')

    Zij gaan veel verdienen aan mij en mijn starbucksverslaving :Y)

    En hun hemelse cake, en cupcakes en frappociono's, oh ik zwijg al voor jullie allemaal naar de hemel verlangen :D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.