• ik vind het een beetje onzin dat alle onzin-topics opeens gesloten worden. Dan word er eens iets aangemaakt op het forum, word hij verwijdert of gesloten. Ik bedoel, ik maak nu misschien 2 of 3 topics per week, omdat het op het off-forum een beetje saai is, anders zou ik er wel meer maken. Maar dan worden ze verwijdert. En Yuni zei al, dat we de onzin topics eens vol moesten kletsen, maar daar krijgen we de kans niet voor als ze meteen gesloten worden. En nee Bomm, ik weet heus wel dat sommige dingen spam zijn. Maar andere ook weer niet, en die worden tóch gesloten. En het is niet dat ik dit topic maak omdat mijn appel topic is gesloten en die ene van chocomelk, maar ik irriteer me er een beetje aan dat opeens bijna álles dicht gaat of verwijdert wordt. Ik bedoel maar, dat hoi/doei en die emotions zijn spam, dat geef ik toe, maar er zijn ook dingen gesloten waar we gewoon verder hadden kunnen praten over dat onderwerp...

    Amen!_O_


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Amen!_O_
    Hoi lekkerding.

    (...)Hoi lekkerding.


    Gailkiend van me!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Gailkiend van me!
    ;'$

    AAAAAAAAAAAAAAAAMEN (cool)


    I recycle my thoughts.

    Ja idd, dan wil ik net reageren op iets. En dan is het gesloten.. x'D

    Ja idd, dan wil ik net reageren op iets. En dan is het gesloten.. x'D
    Dat vind ik eerder irritant dan vele onzin topics. ><

    AAAMENN jij tv dominee zijn ofzo? je hebt helemaal gelijk. mijn topic MSN GESPREKKEN MET NAAOm wed gesloten terwijl ik vroeg of mensen mee wilden doen amar dan op dat topic is gee spam toch of ben ik nou gek (mss was het niet duidelijk genoeg) maar SCHIJT you are so damn right wijffie

    xx

    AAAMENN jij tv dominee zijn ofzo? je hebt helemaal gelijk. mijn topic MSN GESPREKKEN MET NAAOm wed gesloten terwijl ik vroeg of mensen mee wilden doen amar dan op dat topic is gee spam toch of ben ik nou gek (mss was het niet duidelijk genoeg) maar SCHIJT you are so damn right wijffie

    xx
    Uhuh, ik zag ook op zo'n topic staan, dat een mod -ik noem geen namen- zei dat het nergens op sloeg, en dat ze het daarom sloot, maar onzin slaat toch ook nergens op? Als we op een onzin topic geen onzin topics mogen maken, wat hefet dit forum dan voor 'n zin?

    (...)Uhuh, ik zag ook op zo'n topic staan, dat een mod -ik noem geen namen- zei dat het nergens op sloeg, en dat ze het daarom sloot, maar onzin slaat toch ook nergens op? Als we op een onzin topic geen onzin topics mogen maken, wat hefet dit forum dan voor 'n zin?


    DAAR VRAAG JE ME WAT ik ben slim maar daar kan IK zels geen antwoord op geven :P weetjewij moeten collega's worden I LOVE discussieren en jij zo te zien oook :P

    xx

    (...)

    DAAR VRAAG JE ME WAT ik ben slim maar daar kan IK zels geen antwoord op geven :P weetjewij moeten collega's worden I LOVE discussieren en jij zo te zien oook :P

    xx
    Nouja, weetje? Als ik ergens mee zit ofzo, of me aan iets irriteer, dan geef ik gewoon mijn mening, en die kan er af en toe van aanvallerig uitkomen, maarja, ik ben niet van plan op top-discussieëerder te worden hier ofzo XD
    Maar goed, collega...

    (...)Nouja, weetje? Als ik ergens mee zit ofzo, of me aan iets irriteer, dan geef ik gewoon mijn mening, en die kan er af en toe van aanvallerig uitkomen, maarja, ik ben niet van plan op top-discussieëerder te worden hier ofzo XD
    Maar goed, collega...


    Haha, collega
    Ik ben het helemaal met je eens. Ik geef ook m'n mening als ik het ergens neit mee eens ben, Maar dan word het vaak een hevige discussie (Vraag het maar aan m'n Tekenlerares :P). Dus euhm doei Teevee dominee :P (dat rijmt voor de slimme onder ons).

    xx

    Stilheid.

    Als je gewoon even de regels/sticky hier bovenaan dit forum doorleest zul je zien dan ontzettende spam topics inderdaad worden gesloten/verwijdert.
    Onzin topics zijn oké, als het er bij 2 blijven.
    80 topics over hoi en doei gaat gewoon té ver.

    80 misschien wel hé...Ma het is nu eenmaal ook een ONZIN-topic, als je er wat anders erbijzet hoort het miss al niet op de juiste plaats fzoo! helemaal mee eens wat "ElmoAttack" zegt!
    x