• Eigenlijk is het wel gepest als je nu al tickets besteld voor de TMF awards en er komen allemaal artiesten die in jou ogen zuigen. (cat)


    Only losers can act the way you do

    o.o das kut idd


    We can only learn to love by loving.

    daaarom koop ik pas tickets als ik weet welke artiesten er komen, ook al ben ik elk jaar al geweest en ga ik nu 99.9% ook weer. ghaha. Ik denk dat Katy Perry komt, dat kind wilt me namelijk graag inmoeten, gha. Nee, ik hou van haar.

    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Daarom ben ik ook naar ML gegaan (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie komt er dit jaar eigenlijk allemaal?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TMF de zender zuigt.. TMF de awards zuigt..
    ik ga niet en nooit (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vergeet daar altijd naar te kijken op tv omdat het me niet echt veel interesseert, er komt nooit iemand interessant optreden :x


    You're a star in heaven.

    Dat zuigt echt heel erg gewoon. oÓ


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik bestel pas als ik weet wie er komt xD


    Your Butt is Mine!

    Haha idd ^^


    Happiness hit her like a train on a track

    ik ben in 2007 en 2008 geweest, en ik ga wrsch dit jaar oo weer gaan. Ookal zijn niet alle artiesten mijn favorieten, de sfeer op de TMF Awards is echt fantastisch ^^ Ik ben echt benieuwd wie er dit jaar komt.. ik denk dat Lady Gaga mss wel een hoofdact zou kunnen worden...

    Agony schreef:
    ik ben in 2007 en 2008 geweest, en ik ga wrsch dit jaar oo weer gaan. Ookal zijn niet alle artiesten mijn favorieten, de sfeer op de TMF Awards is echt fantastisch ^^ Ik ben echt benieuwd wie er dit jaar komt.. ik denk dat Lady Gaga mss wel een hoofdact zou kunnen worden...

    Katy Perry volgens mij. (puh)(nerd)


    Some people make the world special just by being in it