• Ja, serieus, wat voor shit is dit nu.

    Één of andere stomme snol van vijftien jaar uit Rusland, Rusland ja!, heeft dus serieus een map op haar MySpace staan met allemaal foto's van Alexander Rybak.

    Krijg ik ineens bericht van zo'n kind dat mijn foto ertussen staat. ._.

    Like, serieus, wat moet die stomme snol met een foto van Alexander, Charissa en mij?

    Dat ze is oprot, mijn foto. ._.

    je bent al wereldberoemd. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    misschien een dom vraagje, maar ik ga hem stellen. Heb je hem in het echt ontmoet dat je samen op de foto staat of heb je hem bewerkt zeg maar, dat jullie 3 eropstaan? (cat)
    *gewoon een vraagje, vroeg ik me af =)*

    ik zou het als een compliment opvatten ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    misschien een dom vraagje, maar ik ga hem stellen. Heb je hem in het echt ontmoet dat je samen op de foto staat of heb je hem bewerkt zeg maar, dat jullie 3 eropstaan? (cat)
    *gewoon een vraagje, vroeg ik me af =)*

    Ontmoet bij signeren én backstage. ^^

    Dat is wel heel levenloos, een foto van mensen die je totaal niet kent bij je eigen foto's zetten alleen maar omdat alexander er bij staat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ontmoet bij signeren én backstage. ^^

    vet :Y)!

    Ik heb het trouwens gemeld als schending van mijn copyright. ><

    Prodigy schreef:
    Ik heb het trouwens gemeld als schending van mijn copyright. ><

    dommerd, je bent net aan het doorbreken.


    Some people make the world special just by being in it

    Waarschijnlijk deed ze het juist omdat jij en Charissa erop stonden. Twee gewéldige kinders ;D Vat het op als een compliment? Je breekt, zoals Alysse zegt, misschien wel door in Rusland.

    Wat een levenloos kind O.O


    ok

    Dat is kut. x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    tamere schreef:
    Wat een levenloos kind O.O


    None but ourselves can free our minds.

    Conspiracy schreef:
    Waarschijnlijk deed ze het juist omdat jij en Charissa erop stonden. Twee gewéldige kinders ;D Vat het op als een compliment? Je breekt, zoals Alysse zegt, misschien wel door in Rusland.

    Haha, ja, beroemd in Rusland. :Y)

    Nah, ik kan er niet tegen dat ze een foto van ons gaat gebruiken om zo op Alexander te kwijlen. Like, ieeeeuw. ._.