• Hallo =)

    Ik ben inspiloos en ik wil een nieuw verhaaltje beginnen over HP/Twilight, dus heeft iemand een leuk idee voor een fanfiction? Ik zou het ook wel samen willen schrijven ofzo =)

    Thanx alot already <33 =)

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Twilight: Er meer moordlustige vampieren komen en familie Cullen moet ze tegen houden voordat ze té veel mensen bijten? ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Twilight: Er meer moordlustige vampieren komen en familie Cullen moet ze tegen houden voordat ze té veel mensen bijten? ._.


    Joah, dat kan. Hmm... ik heb mssch een ideetje voor een Draco/Hermelien-fanfiction, maar het is nog niet veel xD

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 23:02 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Belinda ;D
    Weet je nog wel wie ik ben? (A)
    Oh trouwens: ik heb geen idee :')


    -

    Genius schreef:
    Belinda ;D
    Weet je nog wel wie ik ben? (A)
    Oh trouwens: ik heb geen idee :')


    Ja, ik weet nog wie je bent nu ik op je profiel heb gekeken :Y)X'D

    En maakt niet uit :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Joah, dat kan. Hmm... ik heb mssch een ideetje voor een Draco/Hermelien-fanfiction, maar het is nog niet veel xD


    Draco/Hermelien?
    Zou ik te gek vinden.

    Wat dacht je ervan dat er een blind meisje op Zweinstein komt (ja, ik doe HP :X) and dat er een van de jongens (al gelijk wie) aangesteld wordt om voor haar te zorgen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Crookshanks schreef:
    (...)

    Draco/Hermelien?
    Zou ik te gek vinden.

    Wat dacht je ervan dat er een blind meisje op Zweinstein komt (ja, ik doe HP :X) and dat er een van de jongens (al gelijk wie) aangesteld wordt om voor haar te zorgen.


    We kunnen ook samen een verhaal schrijven over Draco en Hermelien =) Als je zou willen dan :x :Y) Al is Draco/Hermelien een nogal ingewikkelde mix, die zouden niet zómaar voor elkaar vallen.

    Weetje, wat ik altijd wilde? Dat Loena en Harry samen kwamen, hun lijken me echt te cute samen xD Maar ik ben weird, dus let niet op mij xD

    En dat idee is best cool en origineel. Eigenlijk is het best stom, op Zweinstein is er nooit een gehandicapt of lesbies/gay persoon [/ja over zulke dingen denk ik dus na]

    X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    We kunnen ook samen een verhaal schrijven over Draco en Hermelien =) Als je zou willen dan :x :Y) Al is Draco/Hermelien een nogal ingewikkelde mix, die zouden niet zómaar voor elkaar vallen.

    Weetje, wat ik altijd wilde? Dat Loena en Harry samen kwamen, hun lijken me echt te cute samen xD Maar ik ben weird, dus let niet op mij xD

    En dat idee is best cool en origineel. Eigenlijk is het best stom, op Zweinstein is er nooit een gehandicapt of lesbies/gay persoon [/ja over zulke dingen denk ik dus na]

    X'D.


    Dat idee heb ik ook. Of kunnen gehandicapten eigelijk wel tovenaar/heksen zijn? Je, dat zou wel moeten.

    Ja, laten we samen geschiedenis schrijven met de eerste Dramione x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ah ja, dat moeten jullie echt doen (nerd)


    -

    Crookshanks schreef:
    (...)

    Dat idee heb ik ook. Of kunnen gehandicapten eigelijk wel tovenaar/heksen zijn? Je, dat zou wel moeten.

    Ja, laten we samen geschiedenis schrijven met de eerste Dramione x')


    Ehm, ik denk het wel. Of misschien kunnen ze een kind dat met een handicap geboren wordt mssch meteen genezen ofzo?

    Woehoe, Dramione. Of of Hermelien die verliefd wordt op de zoon van Voldemort ofzo [/maar die zoon is dan wel goed of iets, maar hij is wel een outcast of course X'D]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 23:33 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Ehm, ik denk het wel. Of misschien kunnen ze een kind dat met een handicap geboren wordt mssch meteen genezen ofzo?

    Woehoe, Dramione. Of of Hermelien die verliefd wordt op de zoon van Voldemort ofzo [/maar die zoon is dan wel goed of iets, maar hij is wel een outcast of course X'D]


    Ja, in love met de weirdo x')
    Dat ie dan helemaal op Tom lijkt (niet voldie ^^) and dat Ginny dan iedere keer als ze hem ziet flauwvalt (ik mag Ginny écht neit :X)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dracolien! whoehoe, dat vind ik best hot klinken,
    Dracolientje, kom je eten?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Crookshanks schreef:
    (...)

    Ja, in love met de weirdo x')
    Dat ie dan helemaal op Tom lijkt (niet voldie ^^) and dat Ginny dan iedere keer als ze hem ziet flauwvalt (ik mag Ginny écht neit :X)


    Bwaha, ik mag Cho echt niet. Ginny vind ik wel cool, behalve in de films dan :X Daar is ze blegh (cat)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 23:36 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zolang jullie er maar voor zorgen dat Ron lekker single blijft (A) of ineens uit het verhaal stapt en met mij ervandoor gaat :9~


    -

    Ik wil Viktor Kruml :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    xADOREDx schreef:
    Dracolien! whoehoe, dat vind ik best hot klinken,
    Dracolientje, kom je eten?


    Het is Draco x')
    Alles met het woord Draco in klinkt plotseling véél hotter x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]