• Hallo =)

    Ik ben bezig aan een verhaal en daarvoor heb ik een goede plek in Noord-Amerika nodig, waar aan landbouw gedaan wordt. Dus bijvoorbeeld een dorp in bv. Washington waar het wel gunstig is om een boerderij te beginnen. Ik kan dus niets vinden :x Wil iemand van jullie mij misschien helpen? Alvast bedankt!

    xxx

    P.S: ik weet niet of deze goed staat, omdat ik niet wist waar ik het moest plaatsen. Het wordt namelijk geen story op Q. dus bij stories promoten paste het niet echt :x.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 17:10 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Uhm uhm damn nu heb ik dus geen akboek meer-_-
    zoek in je atlas op waar in Noord-Amerika aan veel landbouw gedaan wordt en kijk welk stadje dan leuk is:)
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    paramaribo?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik heb werkelijk geen idee. Misschien kun je even kijken op Google Maps?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Missouri of Mississipi. Zijn staten, maar ik weet niet. Ik dacht dat daar vroeger veel aan landbouw werd gedaan. Weet niet hoor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb eens in mijn atlas gekeken en er wordt veel meer aan landbouw gedaan in het zuiden van Amerika. Maaar omdat ik eigenwijs ben, heb ik toch een plaatsje in het noorden gekozen, in Washington om precies te zijn (nee, geen Forks X'D).

    Bedankt allemaal! =)

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle