• Wie heeft er konijnen? x]
    Ik heb er zelf 2 ... Een vrouwtje en een mannetje =]
    Mannetje is bijna 1 jaar, en is een zwarte hangoor. Gewoon normale grootte. En 't vrouwtje is een bruin/witte Teddy Lion Head staandoor en nog kleiner dan een dwerg, is bijna 4 maanden oud x]

    Maar wie heeft er ook konijnen? =3 ...

    Ik heb eentje. Een dwergkonijntje (meer weet ik er niet over), een vrouwtje. Ze is beige met een wit buikje en haar leeftijd weet ik eigenlijk niet :') Ik heb ze bij iemand gaan halen toen ze al een jaar of twee oud was, omdat er bij hen toch niemand voor zorgde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb eentje. Een dwergkonijntje (meer weet ik er niet over), een vrouwtje. Ze is beige met een wit buikje en haar leeftijd weet ik eigenlijk niet :') Ik heb ze bij iemand gaan halen toen ze al een jaar of twee oud was, omdat er bij hen toch niemand voor zorgde.


    Dat is triest =|
    Nemen mensen een huisdier, zorgen ze er niet voor.

    IdiotDiamond schreef:
    (...)
    Dat is triest =|
    Nemen mensen een huisdier, zorgen ze er niet voor.

    Ja, echt. Die vader gaf het eten en drinken en voor de rest keek er niemand naar. Krijgen ze dan wel plots een katje, net voor het konijntje weg gaat. Hoe toevallig is dat niet --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, echt. Die vader gaf het eten en drinken en voor de rest keek er niemand naar. Krijgen ze dan wel plots een katje, net voor het konijntje weg gaat. Hoe toevallig is dat niet --'


    Die mensen zijn ziek.

    IdiotDiamond schreef:
    (...)
    Die mensen zijn ziek.

    Tsja, ik vind eigenlijk mensen die een hond of ander dier langs de weg achterlaten ècht ziek. Zij kijken tenminste nog voor een ander baasje. Maar je pup of hond aan een paal binden of je katten in een doos steken langs de weg. Dát is ziek.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heh, ik heb ooit een konijn gehad, een Vlaamse Reus. Die was alleen een beetje veeel te groot geworden, hij was zo groot als een wat kleinere hond. Stierf wel vrij snel, maar wat wil je als je zó groot bent... ^^
    Ik heb nu alleen nog een hond, Rosco. We hebben hem uit het asiel gehaald, het is een bouvier. Hij is enorm groot, sterk en snel (hij haalt windhonden in) maar ongelooflijk lui. Als je naar de WC moet en Rosco ligt voor de deur, dan kom je er pas na een half uur in, tenzij je boos op hem wordt :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik had er twee. Maar ze zijn dood/weggelopen x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een paar dwergkonijntjes gehad.een mama met een paar dochtertjes toch dat dachten we... Na een tijdje liepen er oppeens allemaal kleine konijntjes rond. Er zat dus wel een jongetje bij.Nu zijn ze allemaal weg en hebben we een kat.


    Everyone smiles in the same language.