• xD Hoi Hoi ^^
    Ik moet dus een peperkous laten wegdoen (dat is zo'n bruine bolletje ^^ op je lijf zo) en ik moet da late wegdoen want dat is op een irri plaats enzo, maar mijn papa heeft dat ook laten wegdoen bij hem en ze spuiten met een spuit (Deu xD) in u rug vo da dan te verdove da stukje, en dan moeten ze dat dichtnaaien..
    Maar ik ben echt bang, ik zit nu al te zweten en zo want een spuit in je rug?? AUW
    Dus ja weet iemand tips voor ergens aan te denken of te doen terwijl ze die spuit doen en dat naaien dan ^^

Stop wishing, Start doing..

dichtnaaien O.o ?
    mijn beste vriendin had ook zoiets,onder haar oksel,en heeft het gewoon laten wegsnijden,er moest niks dichtgenaaid worden...
    Ze zei dat de pijn goed meeviel,en iets meer dan een week later zag je er bijna niks meer van bij haar (:

everybody needs a song.

Ja dat moet dicht genaait worden want anders kan er veel bloed uitkomen, en dat wil ik niet hoor..

OutFromUnder schreef:
    Ja dat moet dicht genaait worden want anders kan er veel bloed uitkomen, en dat wil ik niet hoor..

vreemd (:
    in ieder geval succes,en wees blij dat je er vanaf bent dan ;)
    ik heb een peperkous op mijn buik (niet zo'n grote he),en wil er maar al te graag vanaf,maar dat vind mijn moeder niet nodig (:

x

everybody needs a song.

Ik op men rug, en dat begint in de weg te zitte ^^
    Maar ik doe dat nu want bij mijn papa was da er af gevalle en da bloeide hard dus ja..

Lol ik heb er eentje maar het maakt me geen reet uit x'D Hij valt er soms half af en dan bloed het maar het irriteerd niet.

Your make-up is terrible