• Weet iemand hoe je dat eraf kunt krijgen? Want ik moet zo werken en heb geen zin om met een zwarte vlek rond te lopen x'D
    Lekker veel hulp vandaag zeg --' Ik moet zo weheg! En er is verder niemand thuis dus jullie hulp zou ik op dit moment erg waarderen..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 13:31 ]

    Hard scrubben met Clearasil?
    En de volgende keer als je je haar gaat verven een dikke laag (nivea-/vaseline-)crème op je haargrens aanbrengen (vergeet je oren en nek niet). Dan kun je het zo wegvegen als je knoeit. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Spirit :9~ (maar niet heus hooor :Y))


    All was well.

    gewoon met zeep en water?


    -

    Nagellakremover of met cif schuren met een schuursponsje XD


    -

    Met Cif. :'D

    Selfdestruct schreef:
    Nagellakremover of met cif schuren met een schuursponsje XD


    Werkt nagelakremover echt?

    Je had het beter gewoon meteen kunnen afhalen toen je klaar was met verfen =']
    Maar gewoon hard boenen met zeep x]


    ~

    Bij cif staat er op de achterkant dat het irriterend is... :( En ik heb het zojuist op mijn gezicht gesmeerd xD

    Confession schreef:
    Je had het beter gewoon meteen kunnen afhalen toen je klaar was met verfen =']
    Maar gewoon hard boenen met zeep x]


    Wat voor zeep? (A)

    Confused schreef:
    Bij cif staat er op de achterkant dat het irriterend is... :( En ik heb het zojuist op mijn gezicht gesmeerd xD

    Nagellakremover werkt wel maar niet dat alles eraf is, voor het laatste gebruik ik cif. Met en schuurspons zachtjes wrijven, dan komt het er vanzelf vanaf.


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Nagellakremover werkt wel maar niet dat alles eraf is, voor het laatste gebruik ik cif. Met en schuurspons zachtjes wrijven, dan komt het er vanzelf vanaf.


    Nou bij mij werkt het niet hoor xD

    Oeh, das euhm, kud...


    -

    Nogal ja.. :S

    Ehm, met melk
    niet scrubben gewoon erover heen wrijven.
    Doe ik ook altijd. (met gewoon een doekje ofzo)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 14:10 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat heb ik nu ook. Maar ik heb henna dat krijg je er veel moeilijker af bij als gewone verf. Idd met melk voorzichtig erover heen wrijven. Niet schuren. En anders gewoon met water, zoals Freakdog eigenlijk al zei :')


    Wie du mir, so ich dir.