• Hallo,
    Ja, ik heb dus een nieuw ideetje. Ik zoek nog een titel en heb ook jullie mening nodig.

    Addison woont in een klein dorpje in Engeland ergens halverwege de 18e eeuw. Het is een speciaal meisje, want ze krijgt toekomstvisioenen. Dat wordt echter niet gewaardeerd door de inwoners, waardoor ze als heks wordt afgeschilderd en opgesloten wordt in een gesloten instelling. Maar op een dag wordt ze door een oudere man, genaamd Aro, daar weggehaald en neemt die haar mee naar Volterra. Daar verandert haar leven volledig en staats ze voor een moeilijke beslissing, die zelfs nog bemoeilijkt wordt door een jongeman die haar besluiten beïnvloedt.

    Het is een vampierenverhaal, klein beetje gebaseerd op twilight. Er komen geen personages van twilight in voor, alleen Aro, Marcus, Caius, Jane,... Niet de hoofdpersonages zoals Edward, Alice, en ga zo maar verder. De mensen van de Volturi komen dus wel in aanmerking, verder niemand.
    Tell me what do you think of it! Or I will kill you ^^ :'D
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right