• Een paar week geleden ben ik naar de tandarts geweest, en mijn tandarts vind dat ik maar een beugel moet, maar ik zei nee. Ik bedoel ik ben 16 daar had hij eerder mee moetne komen, en mijn tanden staan niet scheef, nou wil mijn vader er even ´serieus´ met me over praten.

    ik vind dat je te oud bent voor een beugel als je 16 bent.

    Iemand hier die zo oud is en een beugel heeft? En dan geen nachtbeugel, want die ziet toch niemand die zou ik nog overwegen.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Noo, maar ik zie ook soms volwassenen ermee rondlopen...
    Maar als je het niet wilt moet je het ook niet doen (:

    Ik ben 16 en heb een beugel. :)
    Niets mis mee.
    Ik kreeg m op mijn 15e. Ja, ook laat, klopt, vond ik ook. Maar boeiend?
    Ik bedoel, in de hoeveelste zit jij?
    Ik zat in de 5e. Ik ga nu naar 5 VWO, en met een beugel. Ik raak hem dit jaar waarschijnlijk nog wel kwijt, maar toch. Misschien moet je het toch maar proberen. Een beugel voorkomt namelijk ook dat je tanden op latere leeftijdd gaan schuiven. Beter nu een beugel, dan op je 40ste, niet? (Dat had mijn moeder namelijk. ;) En je ziet er steeds meer van rond die leeftijd. Dát is pas erg, vind ik. =x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik vind dat je er dan helemaal niet te oud voor bent Oo


    -

    Vind ik ook. ^^ Daarom. :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    16 is heus niet te oud, hoor.
    Het is trouwens mode tegenwoordig.
    Neem hem gewoon, anders ga je er later spijt van krijgen.

    Mijn vriendin had op haar 18e nog een beugel ^^. Ze word volgende maand 19,en ze is pas van die beugen verlost sinds dees jaar. Dus 16 vind ik dan niet echt zo een rare leeftijd hoor ^^

    Mijn tanden zijn scheef en mijn tandarts heeft er nog geen woord over gerept -.-'


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Helemaal niet, waarom zou je er te oud voor zijn. Kijk, vroeger hadden ze geen blokjes enzo, alleen maar voor elk soort scheve tanden dezelfde beugel. Een vriend van mijn ouders zijn tanden stonden niet recht en hij droeg op zijn 45 een beugel. Hoezo is 16 te oud? o.o


    Only losers can act the way you do

    Mijn oom is 50 en heeft een beugel (dat is serieus)

    Je kunt beter op je 16e een beugel nemen dan dat het dalijk op je 40e ofzo echt nodig is. Buiten dat is een beugel niet altijd alleen voor scheven tanden.
    Maar je kunt natuurlijk altijd nog nee zeggen...

    Een vriendin van mijn moeder die heeft vroeger geen beugel gehad, en daarom stonden haar tanden schreef, en moest ze een oparatie.Mijn tante heeft ook geen beugel gehad en die moest ook een operatie.En mijn tante had ook geen schreven tanden, maar als ze een beugel had gehad had ze die operatie niet hoeven hebben.
    Dus als ik jou was zou ik een beugel nemen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 17:50 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ze raden het je niet voor niets aan, dus het zal wel nodig zijn. En je bent er helemaal niet te oud voor, dat is bullshit.
    Scheve tanden is niet het enige waarvoor je een beugel nodig zou hebben. O.O
    Ik heb er zelf ook een.
    Als jij met een gebit wat niet helemaal goed staat wil rondlopen, jouw keuze.


    -

    by my zoudn eventueel blokjes geen kwaad kunnen
    maar ik moet er geen + m'n ma enzo willen dat niet want zij vindne m'n tanden mooi & ze staan niet scheef
    wrom er dan verlorn geld aan uitgeve?:8 + vind het niet echt aantrekkelijk x)

    btw als je tanden goed zijn,laat die beugel dan vlln

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....